Knhs instructieweek 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 20:26

Fotos van me jas :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kingsland Classic Bomber Olive Brown <3

wake_up

Re: Knhs instructieweek 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 20:39

aaah dat zijn volgens mij heerlijke jassen :+: Ik wil er ook nog graag een hebben, maarja, ik vind ze toch wel erg duur :+ koop ik liever wat andere dingen voor. :)

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 20:53

Ja hij zit echt goddelijk!! <3

Alleen beetje warm voor in de zomer door dat fleece wat erin zit.

Zoals ik al zei, vriendinnen hebben hem met korting voor me meegenomen van Equitana.
scheelde €30,-- :)
En had echt een nieuwe winterjas voor bij de paarden nodig...
Dit is gewoon een goede die je niet na 2 jaar hoefd te vervangen, koop liever 1x iets beters
dan 10x iets goedkopers.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 20:56

hello :D

ik zag mooie foto's voorbij komen en een mooie jas!
en over paarden en rust; die van mij staan de hele winter op rust, lekker in de wei en op stal :)

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 23:01

Wow gave jas zeg! Inderdaad is fleece nu wel erg warm aan het worden, heb ik ook last van met mijn nieuwe KWPN jas zweet me gek daarin met rijden :+

Ik ga ff die foto's van vandaag verkleinen en dan kan ik mijn nieuwe verzorgtuigertje showen :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 13:21

mijn 2 nieuwe zadels zijn binnen voor Beat en Ruby *\o/*

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 19:03

Jeetje, dat is lang geleden :+

Wat goed zeg! Springzadels of dressuurzadels?

Ik ben trouwens benieuwd naar de foto's! Leuk dat je andere paarden gaat rijden. Daar heb je echt voordeel van, want ieder paard is anders!

Het is hierzo trouwens mooi weer! Haha, en ik zit weer achter de computer...

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 19:29

2 dressuurzadels Ruby is mijn dressuurkrack en voor Beat was het springzadel pas te maken gelukkig (kan niet zonder mijn vertrouwde bruinen springzadel <3)

het is hier ook heel mooi weer, net lekker in het zonnetje gereden :)
wie gaat er trouwens andere paarden rijden?

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 08:22

Zo het was een tijdje rustig hier zeg! Ik ben er ook weer hoor :D
Donderdag komt de zadelmaker, ben benieuwd :)
Hier is het ook heel lekker weer, heb het hele weekend in de zon gereden (en me doodgezweet omdat ik weigerde mijn nieuwe KWPN jas uit te trekken :Y) )

Ik denk dat je mij bedoeld? Ik ga namelijk een tuiger rijden, we hebben van het weekend er voor het eerst op gezeten en ze deed het heel goed! We hebben ook stukken losgedraaft ze was alleen wel lekker wiebelig met haar lange benen :+

Ik zal trouwens zo even de foto's nog posten! (vergeet ik elke keer :o )

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 08:36

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 12:54

Leuke foto's !

Ik las de vraag hoe groot mijn nieuwe paard is, ze is idd niet zo groot namelijk 1.64
maar ze is nog st eeds niet van ons hoor :P

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 13:17

Dank je wel! Nou ze is iniedergeval groter dan Libel, Die is maar 1.54 :+
Hoezo is ze nog niet van je dan? (Ik zou haar gelijk kopen als ik de kans kreeg, zo'n mooi dier :Y) )

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 19:21

leuke foto''s :D

alleen moeten wel de beugels van je bijrijdster korter, ze trekt nu constant haar hak op :Y)

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 20:39

De foto's zijn inderdaad leuk. Die tuiger heeft wel enge benen zeg, die vliegen alle kanten op! Het lijkt erop dat je het getroffen hebt met je bijrijdster, op de foto ziet het er goed uit (beugels mogen inderdaad wel iets korter).

Ik zou ook eerst een paard goed testen voordat je het koopt, want het is een groot bedrag en dat wil je uiteraard goed besteden!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 20:42

ik geef mijn paarden nooit op proef, zeer slechte ervaringen mee vanuit een eventingstal waar ik werkte :n

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 20:53

Nou het is niet mee nodig, ze reed heel netjes maar ze miste de manege dus heeft ze ineens besloten weer te stoppen met Libel
Ik ben dus weer terug bij af en helemaal klaar met die bijrijdsters, ik heb er 3 dit jaar gehad en allemaal na een paar weken gestopt.
Ik hebnvoorlopig mijn buik vol van die bijrijdsters

Ik heb trouwens besloten om naar een andere stal te gaan, ik heb een manege gevonden waar ik mee kan rijden in lessen en waar knhs wedstrijden op de manege worden georganiseerd, er zijn 2 binnenbakken en een 20x60 verlichte buitenbak, losgooibak en weilanden waar ze van april tot september een dagdeel op kunnen staan, lijkt me ideaal voor me, kan ik iniedergeval altijd rijden, het is ook in een lekkere rustige buurt met veel weilanden, het enige nadeel is dat het in Pijnacker is, gelukkig stopt er op 5 minuten lopen de randstadrail!
Daarbij komt nog dat de stal van de gemeente is je hoeft dus maar 74 euro stallingskosten per maabd te betalen, ik moet dan wel zelf stro, hooi en voer regelen etc maar ik ben iniedergeval goedkoper uit en heb dan ook geen bijrijdster meer nodig! :D

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 21:35

jeetje, dat is wel heel erg goedkoop voor zo'n stalling! :D Wat fijn zeg :) Word er daar dan wel gevoerd, of moet je dat zelf doen? (aangezien je voer etc. wel zelf moet regelen?)

Wat een leuke tuiger trouwens! :D Vind het altijd wel stoere beestjes met leuk gangenwerk.

De kraker is net bij black geweest, heeft zn rugje gekraakt en wat tips mee gegeven voor rijden. :) Was niet persee dat hij ergens last van had op dit moment, maar meer gewoon een 'controle', om te voorkomen dat als hij ergens last van heeft ik er mee door rij en het niet merk, en hij op alle manieren gaat compenseren. Dan zouden we alleen maar verder van huis zijn. :+

En het is officieel Lente :D Ik heb het helemaal in mn hoofd, heerlijk dat lekkere weer :):)

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 21:48

Zo ik kom ook even binnenvallen :)

Leuk ruitertje, jammer dat ze gestopt is, maar hoor dat je een leuke stal gevonden hebt!! Mooi! :)
Fijn ook dat er bij jou wedstrijden worden georganiseerd dan, hoef je niet meer met de trailer.
Tenzij je ergens anders heen wilt, maar zo goedkope stalling vind je zelden, dus wees maar trots!

Leuke tuiger ook! Heb er ooit 1 een week gereden op de Treekhoeve, geweldige beesten.
Heb er alles mee gedaan, ding kon ook super springen en crossen! Super beesten zijn het!
Boer bij ons heeft er ook 6 á 7 als het er niet meer zijn, lopen allemaal in het span onder het zadel
dressuur en springen als de malle! Mannetje van 66 springt er een meter parcour mee.
Kan wel rijden hoor die vent, jeutje.

Elco liep vandaag lekker joh! :o
Eerst effe hyperdepiep maar dat heeft ie altijd wel als we zo volle groep hebben als vandaag.
9 man zat er in :') Dusja dan moet meneertje altijd racen, maar daarna is ie wel lekker actief.
Wijken ging super en we gaan steeds meer richting schouderbinnewaarts dus gaat helemaal lekker :)

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 22:02

Ja het lijkt me echt heerlijk, maar waarschijnlijk is er wel een wachtlijst dus dat duurt dan nog wel even .. :(
Die wedstrijden zijn ook echt ideaal, eindelijk beginnen met wedstrijden, dat is wel een verandering hoor met mijn 3 wedstrijden in bijna 1 jaar :Y)
Ik zou dan gewoon zelf moeten voeren, maar dat is natuurlijk wel daar op stal onderling te regelen lijkt mij :+

Dank je wel! Het is echt een schatje, helaas wel een Libel de 2e : Alles is eng en alles moet bekeken worden :Y)
Maar zodra ik erop zat begon ze wel te ontspannen, nam het bit heel goed aan en liep eigenlijk best wel constant nagevelijk (ze wiebelde alleen zo er, had de hele tijd het gevoel dat ze om ging vallen }:0 )

Hahaha ik heb hem nog niet echt in mijn bol, baal nog steeds van mijn bijrijdster :(
Maar dat lekkere weer maakt het er natuurlijk wel beter op! Morgen kan ik ook lekker lang uitslapen, heb sportdag maar die begint pas om 11 uur, lekker een hele middag gaan lopen volleyballen in een zaal laat het lekkere weer maar komen veel zal ik er niet van zien :+

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 20:05

Iemand die naar indoor Brabant gaat?!
Wel foto's maken dan hè. :)
Citaat:
Op vrijdag om 17.45 uur wordt de nieuwe KNHS team kledinglijn gepresenteerd in de paddock van Indoor Brabant. De lancering vindt plaats in de vorm van een clinic die gegeven wordt door Adelinde Cornelissen. Zij geeft les aan eventingamazone en Rabo Talent Bobbie Bary en springruiter Jeroen Dubbeldam waarbij alle ruiters de nieuwe teamkleding dragen.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 20:19

ik ga waarschijnlijk zondag! zit op de ruitertribune :)

lovebelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 20:22

Foto's maken van de nieuwe klediglijn hè. Ben benieuwd. :)

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 20:39

Ga je op de ruitertribune omdat je zelf gaat starten? Haha, ik had tijdens het CHIO Rotterdam per ongeluk op de ruitertribune gezeten. Er zaten redelijk wat springruiters, waarvan ik een paar bekende gezichten zag. Ik vond het wel gezellig, gewoon lekker meekletsen met die ruiters, dat was wel lol! :)

Jammer trouwens van je bijrijdster! Ook wel gek zeg!

Ik ging mijn pony vandaag longeren, samen men nog een stalgenootje in de bak. Het was echt komisch, die twee pony's maakte er echt een feest van.

Maar ik ga even serieus mijn presentatie voorbereiden van morgen.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 20:48

nee omdat ik speciale kaarten krijg omdat een kennis van de grand prix jureert!

ik zit bij outdoor gelderland altijd op de ruitertribune omdat ik mee werk, ken ook wel veel ruiters persoonlijk zoals adeline en judy ann melchior erg leuk allemaal :D

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 20:51

succes alvast voor je presentatie morgen Iris :D
Tof zeg, om tussen de ruiters te zitten bij zo'n concour! Met de APD in Zelhem en de grote wedstrijd in Varsseveld heb ik wel altijd VIPkaarten, dat is ook heel fijn. :)