Mee rijden lijkt me echt gaaf! als er meer bekend is en er Fleyers(folders/postertjes) gemaakt zijn er wel wat bij ons op de manege/pension stal kunnen hangen. misschien dat wij dan ook met een groep die kant op kunnen komen!
Mij mag trouwens ook wel een lading flyers gestuurd worden, dan verspreid ik ze hier zoveel mogelijk in Oost-Groningen. Bij pensionstallen, maneges, dierenartsen, dierenwinkels enz.
Ik heb niet het hele topic gelezen dus laat even weten waar, dan weet ik of ik vrwijliiger fzo kan zijn?
Yvanka_
Geplaatst: 22-12-10 21:51
Even alles op een rijtje.
Voordat er plaatsen bekend gemaakt worden, shirt's ontworpen worden, site bekend gemaakt wordt moeten we gewoon eerst toestemming hebben van Pink Ribbon. De brief is inmiddels verzonden. Als we groen licht hebben, moeten we gaan praten met de gemeente. Want zomaar een ''groter'' evenement organiseren mag niet zomaar
Dus even kort: 1. Pink Ribbon vragen voor toestemming -- (gebeurd) 2. Wachten op reactie -- 3. Gemeentes vragen voor toestemming -- 4. Wachten op reactie --
Daarna zullen we; 1. Plaatsen bekend maken 2. Site bekend maken 3. Flyers / inschrijfformulieren / shirts etc bekend maken/verspreiden
Tevens kunnen jullie op het inschrijfformulier invullen of jullie vrijwilliger willen zijn.
djuulsie
Geplaatst: 23-12-10 12:29
Super initiatief!!!!
Elin_
Geplaatst: 23-12-10 18:02
Jongens hierbij :
Mijn bijdrage
Is er nog plek in de organisatie? (niet op de dag zelf ,maar achter de schermen)
Shirts kan ik heel mischien regelen of iig zeker kan ik erna kijken! Tenminste als er vraag naar is. Maar hoe gaan we dit met betalen doen ? Want voorschieten werkt meestal niet echt.. of hebben we een pot ?
Trouwens! Het gaat niet om de tekst in de flyer , maar hoe ik het gedaan heb (kleuren etc) niet om de tekst!
Laatst bijgewerkt door Elin_ op 23-12-10 18:34, in het totaal 2 keer bewerkt
Oh wat zonde dat ik geen eigen paard heb, anders had ik ook mee willen doen! Wat een goed initiatief, hopelijk kunnen jullie de rit gaan rijden en levert het een mooie donatie voor Pink Ribbon op!
ik zou heel graag mee willen doen , Alleen ik weet niet of dat met mijn paardje gaat lukken dus , anders zou ik graag als vrijwilliger helpen als ik zelf niet mee kan rijden
Cinderella_
Geplaatst: 23-12-10 18:20
Ik wil ook graag meehelpen met het verspreiden van flyers of iets dergelijks, draag aan dit soort goede doelen graag een steentje bij! Als er dus nog zaken zijn als het verspreiden van flyers, meer vrijwilligers o.i.d., dan hoor ik dat graag van jullie! Mijn pb staat open!
Robin
Geplaatst: 23-12-10 18:22
Mensen die niet mee kunnen rijden hebben we hard nodig als vrijwilliger! Of er in de organisatie nog plekken nodig zijn weet ik even niet, als het zo is laat ik het weten.
Ik wil heeeeeel graag mee rijden met mijn bijrijdpaard en anders help ik graag mee als vrijwilliger! Misschien een hyves maken voor deze rit voor Pink Ribbon?
michellee73
Geplaatst: 23-12-10 18:25
Ik zou best mee willen rijden (jonge merrie is nog niet echt verkeersmak, maar achter een meut aan is ze best braaf)
Het word dus ergens in Drenthe gehouden zie ik?? Dichtbij
speedfiets_2
Badass Cowgirl
Geplaatst: 23-12-10 18:27
ik zou heel graag willen meerijden! te minste als het beetje in de buurt is
Als alle sneeuw weg is maar eens vaker naar buiten met mn uno
Astor
Geplaatst: 23-12-10 18:28
Ik vind hem erg mooi
michellee73
Geplaatst: 23-12-10 18:29
Elin_ schreef:
Niemand iets over mijn flyer?
Mooie flyer
Veulen84
Geplaatst: 23-12-10 18:34
Lieve mensen hier, als je vrijwilliger wil worden of helpen in de organisatie kan je dat natuurlijk hier laten weten. Dan word je waarschijnlijk ook benaderd. Goede ideeen zijn welkom, maar we moeten voor nu echt wachten op pink ribbon. Pas daarna gaan we bekend maken wat de plannen zijn en welke mensen we zoeken.