Meeting PB moet vooor woensdag beantwoord zijn anders kan je niet mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JE LENGTE EN GEWICHT STUREN ALS JE PB HEBT ANDERS KAN JE NIET MEEEEEEEEEEE
Fee_
Geplaatst: 18-07-10 18:38
Ik stuur het straks denk ik, moet nog even met mijn ouders er over hebben. Maar, Maxime is op vakantie, dus die kan het dan toch niet voor woensdag geven?
Nee weet ik maar ze is vandaag nog online geweest maar ik reseveer 2 plekken extra!!
Fee_
Geplaatst: 18-07-10 18:43
Oke, en dan kan je het nog afzeggen als ze niet vol komen? Ik hoop echt dat ik mag.. Mijn moeder vind het goed, alleen me vader niet. Omdat ik jullie allemaal niet in real life ken, vind die het niet goed. Maarja.. Ik heb gezegt dat ik dan naar Gouda moet, eventueel gebracht en dat ik dan met Denise en Noor verder rijd. Maarja, nog even overleggen met pappie
ik moet van die vrouw leeftijd rijervaring lengte en gewicht opsturen ik reseveer gewoon 12 plekken En dan als ik terug ben van vakantie stuur ik lengte en gewicht van mensen die ik nog niet had!!
En maxime dan? Want tja, die is nu weg. Dus die kan moeilijk wat doen.
ECM
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-10 20:52
En volgens mij wil die wel graag mee .
Fee_
Geplaatst: 18-07-10 20:59
Ja, dat zei ik ook al.. Ik ben nu ook op vakantie, maar heb gelukkig wel internet. Maar, ik weet niet of Maxime dat heeft? Maar, Michelle reserveert zoiezo nog 2 paarden extra, en als die niet vol komen, dan zegt ze die gewoon weer af..
Mijn vader is het er nogsteeds niet mee eens, mijn moeder wel. Dus ik hoop dat ik hem nog over kan halen morgen. Ik ga morgen een dagje naar Barcelona, dus ik ben denk ik niet op bokt.
Maar, dat is maar een half uurtje met de auto hoor! Want, ik zit al in Spanje, Blanes om precies te zijn. Hahahaha, ik ga echt niet vanuit Nederland een dagje naar Barcelona Was het maar zo'n feest
ilonatjuuh
Geplaatst: 18-07-10 23:07
michelle ze belt je moeder wanneer de datum vast staat
het is bijna zeker dat ik kan er zijn dan wel hier drie dagen feest, maa rik zei zo van ja ik ga 10000000000000 keer liever naar die meeting dan da feest, want dat feest is iederjaar. dus nu nog ff een difinitief antwoord afwachten...