ik twijfel ook of ik van die halfhoge sneakers meeneem, denk niet dat 't nog past en ik doe dat toch niet aan onder aan die jurkjes enzo dus denk dat ik ze thuis laat.
en dan nog toiletspullen en sieraden is ook altijd zo lastig
OOOOH ik was net schoenen aan 't pakken en wat vond ik op de grond.. MIJN RING !! Ik was net nog in de winkel aan t kijken gelukkig geen gekocht!
Fijn dat je die gevonden hebt Steef, opluchting! Als ik sneakers mee heb zijn het die tommy's.
Heb het van die labels gevraagd aan mn ouders maar die krijg je niet bij alle maatschappijen.
Yannicke
Geplaatst: 10-08-10 17:46
Deb/Clien, hoelaat spreken we af op Schiphol en waar? Dan kunnen wij kijken hoelaat we wegrijden namelijk, passen we dat daar op aan. Op de tickets staat 2.5 uur van te voren, dat is echt vroeg! Normaal maar 2u ofzo...
op die labels moet je toch altijd je naam schrijven? dat is een andere dan die je bij 't inchekken krijgt.
Ehm nou bij werke vertrek hal moeten we zijn? 1 2 of 3? Dan spreken we gewoon daar af. Die hallen zijn wel groot, maar gewoon een beetje bij de deur en er is toch wel contact via sms
Ja kom er net achter dat dat idd met je naam is, maar wij hebben die afgelopen jaar naar Londen en Barcelona niet gehad. Als je incheckt komt er sowieso een label aan met je vluchtnummer enzo, soort ticket voor je koffer. Anders even zelf wat in elkaar flansen ofzo als je dat fijn vindt. Ik herken mijn koffer wel, die is knalrood.
Bij de hal is inderdaad het beste, gewoon bij de ingang/deur. Half 3 is goed, rijden wij half 1 hier weg dus zijn we om 1 uur bij Steef. Goed Steef?
Weet je wat ik ook heb gehaald? Zo'n kruiswoordpuzzelboekje. Ideaal tegen verveling hahaha. Wie neemt kaarten mee trouwens, Celino of wie had het erover?
maar welke hal moeten we zijn? zo'n kaartje is vooral handig voor als je koffer kwijt is etc, niet voor of je hem zelf herkent. Mijn koffer herken ik, die is huge en ik heb er zo'n band omheen altijd.
haha handig een goed stel kaarten hebben wij niet echt, dus ik kan het niet meenemen!
Best erg, ik heb super veel schoenen met zilverkleur. 2 paar zilverkleurige ballerina's, maar 1 paar is helemaal verrot van de H&M dus weet nog niet of ik die meeneem. Birkenstocks zijn zilver, wou eigenlijk grijze maar die waren er niet meer. Mn gewone slippers zijn ook zilver maar die zijn beetje kapot aan t gaan.
Yannicke
Geplaatst: 10-08-10 19:02
Kan ons vluchtnummer HV 653 op de site van Schiphol niet vinden. Alleen vluchtnummer HV 137 en die vertrekt iets later dan ons, om 06.15.
Nee dat weet mijn moeder precies en ze is ook exact op de hoogte waar jullie wonen etc. etc.. Haha zal haar zo trouwens wel eens even laten zoeken op internet of teletekst naar de vlucht, die weet denk ik wel waar ze dat kan vinden.