Ik dacht dat dit wel over 'de' dag ging.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mustang1995 schreef:hey, wil wel meedoen maar wil ook effe de data tijd en plaatsen weten enzo anders is het een beetje moeilijk!
_Lindsey schreef:Ik denk dat je het dan niet goed genoeg hoort, het is een enorme stationshal vol pratende mensen en omroepdingen van de NS. Ik meende dat iemand iets zou proberen te regelen met de NS om tijdelijk van hun geluidsinstallatie gebruik te maken.maar de muziek hoe gaan we dat doen?
radiospeler mee en cd erin?
loveshadow schreef:Ik las dat iemand het idee had om in te springen op "inschrijfnummer." (voor de duidelijkheid: daarmee bedoel ik het nummer op die inschrijflijst, dus als hoeveelste jij je hebt aangemeld. Zo ben ik nummer 110)
Bijvoorbeeld: de TS begint, dan springen - ik noem maar wat - #2-10 in, daarna #11-20, enz. Dat leek me wel een goed plan. Dan moet je natuurlijk wel even weten waar je dan in die stationshal moet staan, dus dat je niet krijgt dat de TS aan de ene kant van de hal staat en jij ergens aan de andere kant in je eentje inspringt
. Maar eerst maar eens het dansje/liedje en dan komt dat allemaal wel neem ik aan.
_Lindsey schreef:Ik denk dat je het dan niet goed genoeg hoort, het is een enorme stationshal vol pratende mensen en omroepdingen van de NS. Ik meende dat iemand iets zou proberen te regelen met de NS om tijdelijk van hun geluidsinstallatie gebruik te maken.maar de muziek hoe gaan we dat doen?
radiospeler mee en cd erin?![]()
En de datum is zo te lezen het grootste probleem. Ik denk ook dat de TS hier misschien het beste een beslissing over kan maken. Misschien een lijstje met een paar optionele data en dan maar kijken wanneer de meeste mensen kunnen? Misschien handig om dat - zoals Marjoow al zei - in een nieuw topic te doen met het dansje erbij? Iemand (ik blijf lekker vaag met mijn ge-iemand, sorry) zei ook al dat het misschien handiger is om.. Ik weet niet meer wat voor site te gebruiken in plaats van Youtube, zodat het nog een beetje geheim kan blijven.