[I] Flashmobgekken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gaan we een bokkers flashmob organiseren

Ja
268 (70%)
Nee
39 (10%)
Misschien
75 (19%)

Totaal aantal stemmen: 382

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: [I] Flashmobgekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 19:44

Oh echt?
Ik dacht dat dit wel over 'de' dag ging. :')

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 19:45

Dacht ik ook :')

En al ging het over het oefenen, als een grote meerderheid in het weekend kan oefenen, dan kan die grote meerderheid ook alleen in het weekend meedoen aan de flashmob ;) Dus dat maakt niet eens uit eigenlijk...

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 19:55

Dit is echt een heel gaaf idee! Alleen wordt eht verkeerd aangepakt.
Zorg dat je het evenement al hebt georganiseerd. Met een groepje mensen als 'leiding' (de organisatoren) prikken jullie nu al de data, de locatie en zelfs al de tijden waarop wordt geoefend en warop het wordt uitgevoerd. Aan de hand daarvan kunnen mensen beslissen of ze meedoen of niet. Voor zoveel mensen is het pbijna onmogelijk om een goede datum te prikken.

Succes!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 20:11

Ik dacht ook over de dag. :')

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 21:10

Ooh :) Ik dacht ook dat dit over DE dag ging :) Voor het oefenen ga ik sowieso niet tot in Utrecht kunnen komen omdat een enkel ritje
voor mij ook al 150 km is.

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 21:33

uuuhmmm... denk dat TS hier even in actie moet komen om eea in goede banen te leiden? Denk dat je idd een datum moet gaan prikken en dan genoeg mensen bijelkaar moet zien te krijgen :P

Mustang1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 22:56

hey, wil wel meedoen maar wil ook effe de data tijd en plaatsen weten enzo anders is het een beetje moeilijk!

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 23:02

Mustang1995 schreef:
hey, wil wel meedoen maar wil ook effe de data tijd en plaatsen weten enzo anders is het een beetje moeilijk!

Even een paar pagina's terug lezen :j

Plaats: hoogstwaarschijnlijk Utrecht Centraal
Wat: hoogstwaarschijnlijk een mix met verschillende dansen/muziek, misschien met wat zang
Wanneer: daar is nu nog discussie over

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 23:52

Qua oefenen hadden we het idee via youtube.. Daarnaast kan enkele uren voor de uitvoering
nog geoefend worden? Denk dat weinig mensen speciaal naar utrecht reizen om te oefenen... O:)

Even wat anders trouwens.. We hebben het nu wel telkens over utrecht centraal.
Maar voor zover ik mij kan herinneren is daar niet echt een grote open ruimte of wel?
Misschien als je een beetje naar binnen loopt... Zijn er hier bekenden met het station? :o

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 00:00

Er is een grote stationshal waar alle perronnen op uitkomen :j Dat is overdekt, en wel echt centraal. Iedereen komt erlangs als je via de stationshal het station verlaat/binnenkomt...

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 00:18

nou dat is wel duidelijk, k denk dat toch iedereen in het weekend heet meeste kan...

Noatjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 07:57

Ja idd, ik kan ook niet naar Utrecht om te oefenen. Want dat wordt toch te duur. Natuurlijk wel op 'de' dag :D
Ik denk dat we dan het best via Youtube kunne oefenen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 12:29

Is het misschien een idee, om een nieuw topic te openen, waarin de lijst met mensen die meegaan vermeld staat in de beginpost, en het idee/filmpje wat we moeten doen ook in de beginpost staat?

Dan is het gemakkelijk terug te vinden allemaal :)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 12:58

Maar eeh.. Ik heb er overheen gelezen misschien. Wie gaat de uitvoering voor doen? :o

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 13:03

We gaan hem allemaal zelf leren. :D

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 13:03

Bellatrix schreef:
We gaan hem allemaal zelf leren. :D

Maar dan doet iedereen iets anders _O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 13:04

Nee. :')

Toushie, de TS, gaat hem inelkaar zetten geloof ik en dan online gooien en dan gaan wij hem leren...dus ja, eigenlijk doet zij hem voor. :+

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 13:16

en dan zelf bepalen wanneer je ongeveer inspringt / medoet?
lijkt mij idd het makkelijkst :j

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 13:18

Elinaa schreef:
en dan zelf bepalen wanneer je ongeveer inspringt / medoet?
lijkt mij idd het makkelijkst :j

zie het dus helemaal voor me
1 die begint, en de rest durft niet en laat de ene alleen staan _O-

maar de muziek hoe gaan we dat doen?
radiospeler mee en cd erin?

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 13:20

haha daar dacht ik ook al aan :D maar ik doe sowieso wel mee (als het lukt om te komen) dus dan staan er 2 gek te doen :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 13:39

De TS wil zelf beginnen, dan spreken we af dat er 3 bijkomen en dan nog een groep en dan steeds meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 14:12

Ik las dat iemand het idee had om in te springen op "inschrijfnummer." (voor de duidelijkheid: daarmee bedoel ik het nummer op die inschrijflijst, dus als hoeveelste jij je hebt aangemeld. Zo ben ik nummer 110 ;) )
Bijvoorbeeld: de TS begint, dan springen - ik noem maar wat - #2-10 in, daarna #11-20, enz. Dat leek me wel een goed plan :) . Dan moet je natuurlijk wel even weten waar je dan in die stationshal moet staan, dus dat je niet krijgt dat de TS aan de ene kant van de hal staat en jij ergens aan de andere kant in je eentje inspringt :P . Maar eerst maar eens het dansje/liedje en dan komt dat allemaal wel neem ik aan.

_Lindsey schreef:
Ik denk dat je het dan niet goed genoeg hoort, het is een enorme stationshal vol pratende mensen en omroepdingen van de NS. Ik meende dat iemand iets zou proberen te regelen met de NS om tijdelijk van hun geluidsinstallatie gebruik te maken. :j

En de datum is zo te lezen het grootste probleem. Ik denk ook dat de TS hier misschien het beste een beslissing over kan maken. Misschien een lijstje met een paar optionele data en dan maar kijken wanneer de meeste mensen kunnen? Misschien handig om dat - zoals Marjoow al zei - in een nieuw topic te doen met het dansje erbij? Iemand (ik blijf lekker vaag met mijn ge-iemand, sorry :P ) zei ook al dat het misschien handiger is om.. Ik weet niet meer wat voor site te gebruiken in plaats van Youtube, zodat het nog een beetje geheim kan blijven. :)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 14:15

loveshadow schreef:
Ik las dat iemand het idee had om in te springen op "inschrijfnummer." (voor de duidelijkheid: daarmee bedoel ik het nummer op die inschrijflijst, dus als hoeveelste jij je hebt aangemeld. Zo ben ik nummer 110 ;) )
Bijvoorbeeld: de TS begint, dan springen - ik noem maar wat - #2-10 in, daarna #11-20, enz. Dat leek me wel een goed plan :) . Dan moet je natuurlijk wel even weten waar je dan in die stationshal moet staan, dus dat je niet krijgt dat de TS aan de ene kant van de hal staat en jij ergens aan de andere kant in je eentje inspringt :P . Maar eerst maar eens het dansje/liedje en dan komt dat allemaal wel neem ik aan.

_Lindsey schreef:
Ik denk dat je het dan niet goed genoeg hoort, het is een enorme stationshal vol pratende mensen en omroepdingen van de NS. Ik meende dat iemand iets zou proberen te regelen met de NS om tijdelijk van hun geluidsinstallatie gebruik te maken. :j

En de datum is zo te lezen het grootste probleem. Ik denk ook dat de TS hier misschien het beste een beslissing over kan maken. Misschien een lijstje met een paar optionele data en dan maar kijken wanneer de meeste mensen kunnen? Misschien handig om dat - zoals Marjoow al zei - in een nieuw topic te doen met het dansje erbij? Iemand (ik blijf lekker vaag met mijn ge-iemand, sorry :P ) zei ook al dat het misschien handiger is om.. Ik weet niet meer wat voor site te gebruiken in plaats van Youtube, zodat het nog een beetje geheim kan blijven. :)

Volgens mij had iemand het over Photobucket, omdat je dat kan afschermen :j
Maar ik kan het fout hebben, ik weet het niet 100% zeker..

LePapillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 14:21

Er werd inderdaad Photobucket als optie genoemd :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 14:22

O ja dat was het :D