Toen we er kwamen mochten we dus eerst de paarden uit gaan kiezen. Linda meteen helemaal verliefd op het koepaard, nog iemand (Mireille? weet niet meer) kwam op een paard te zitten dat sprekend leek op een ander paard dat ze ooit had gereden, ik kwam op een Fries (meteen de eerste keer ooit op een paard ) en Lon die kreeg een pony Verder was er niet iets super bijzonders
Ehm, ja, toen gingen we dus Rest mag iemand anders vertellen, want ik heb eigenlijk niet super veel meegekregen behalve van mijn eigen pogingen het paard te laten lopen of te laten stilstaan Af en toe ging het beest staan zo van: 'En nou ga ik ook niet meer weg ook'
Haha, ze wilde best wel hoor Soms Maar ik vond het wel een lieverdje Werd geloof ik ook helemaal gek van de vliegendeken die ze om had, niet eens van de vliegen zelf
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Geplaatst: 05-07-09 21:33
die Fries ging op een gegeven moment op de handrem midden op een fietspad Maar was hartstikke leuk!
Ik had een Poowny een ruin, schimmeltje. Hartstikke leuk ding die me qua rijden heel erg aan Gorben deed denken. http://www.manegedemossel.nl/ dan ponies aanklikken en dan Beverly Mount
Ik had nog gelijk qua hoogte, zei al deze hoogte ziet er bekend uit Hij is 3 cm groter dan wat Gorben was
Minder is dat Ellen de trein gemist heeft en nu is het even afwachten of ze morgen met een kennis mee terug kan rijden *baalt hier enorm van*
oei.. da's minder, moet ze zover dat ze de aansluitingen niet meer haalt?
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Geplaatst: 05-07-09 21:39
dit vind ik echt balen België Juud (Passowa) ... ze had hier om 3 over 9 de trein moeten hebben naar Rotterdam en vandaar naar Brussel. Ze kwamen net 2 minuten te laat aan
owh... da's balen... en nu? als ze met die kennis mee kan? blijft ze bij jou slapen?
Lontje
Geplaatst: 05-07-09 21:49
Ze is nu met Mireille mee richting Eindhoven ik weet nog niet hoe of wat maar ik duim voor haar dat het op die manier geregeld kan worden of dat haar ouders haar in Eindhoven ophalen? Anders zal ze bij Mireille blijven slapen.
foto's zijn waziger dan ik gedacht had Mjah... kan ook niet anders met foon vanaf paardenrug denk ik