Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Robin__ schreef:Ghehe
maar weet iemand hoe die paarden daar zijn?
omdat iemand zij van
"Fijn dat je daar reekning mee houd" (toen desiree zij dat ze als ze van t paard afvalt mijn spullen wel geplet zijn)
dus, zijn ze zo erg daar?
griebels schreef:Wie ben jij dan? Ik kom overigens niet met sabiha hoor, daar hebben we net 4x opgezeten
Tenzij iemand zich geroepen voelt om met haar het spoor over te gaan en ook het viaduct
Girlgamer schreef:griebels schreef:Wie ben jij dan? Ik kom overigens niet met sabiha hoor, daar hebben we net 4x opgezeten
Tenzij iemand zich geroepen voelt om met haar het spoor over te gaan en ook het viaduct
Eej, je had niet gezegt dat we over een spoor en viaduct moeten. Ik weet niet of mijn paard dat aankan hoor.
griebels schreef:dat lukt wel. Het spoor is niet zo eng, Link is niet zo nerveus als sabiha neem ik aan. Ik stap wel af en neem hem wel aan de hand. Viaduct is om bij de hut te komen, dan moet je gewoon tussen andere paarden in gaan lopen. Desnoods stap ik daar weer af om hem vast te houden terwijl hij opgesloten is. Dat gaat lukken hoor. Zelfs met een fries die net onder het zadel was hebben we samen met liekie het viaduct genomen
Echt, gaat goed komen