En dan paracetamol mee.
Kom ik een heel eind
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rakkertje13 schreef:volgende keer ga ik wel mee hoor naar de Mac![]()
En dan paracetamol mee.
Kom ik een heel eind![]()
springt ze aan de kant en heb je dat een minuut later pas door omdat je iets hards onder je voelt, en kan ik [naam] gaan vangen

Working @ it
Dan max 2
anders moet ik alsnog 112 bellen
wat is er gebeurd? ze heeft 2000 mg paracetamol op, toen zijn we gaan rijden, paard sprong weg, en ze had pas een minuut later door dat ze ernaast lag
en anders zetten we river voor de kar, en gaan we er zo langs

zou maar niet al te berucht worden en vaker undercover gaan
straks moet je de stont achter je kont op gaan ruimen
(
) net ALS MOI
dees_daan schreef:river wil toch niet stilstaan, maar kan wel van de kar afspringen daar kom ik wel weer op![]()
nee nog niet, kan denk ik ook beter als ze ijzers onder heeft, mag het tuig dan ook wel goed in het vet zetten volgens mij
Brammetje16 schreef:dus maar niet naar de mac hahaha, was toch niet zo ver meer vanaf de bpzou maar niet al te berucht worden en vaker undercover gaan
straks moet je de stont achter je kont op gaan ruimen
(
) net ALS MOI
schep onder de kont bedoel je
)
en de andere fotos waren niet geschikt, heb em de link van mijnalbum gegeven om te kijken of daar nog een goede foto bij zit, hoop niet dat die andere man mijn emailadres kwijt is, en we de foto's niet meer krijgen..
rakkertje13 schreef:Wat moet je nou met een schep onder de kont![]()
Nee aan het hoofdstel kan je em zo af en aanklikken als je nodig hebt hahahaha![]()
En die ava is lief
half 1 dus die kant op of half 11?
pff glad buiten op het balkon zeg! kat net naar benden gegleden
heeft gelukkig niks!
rianne wil jij die foto's van die kees in dat andere topic zetten? ik krijg ze niet op de comp
, staan nu in het andere topic, had iemand gemaakt die langsreed in de auto