Als de mozzarella gepasteuriseerd is mag het (staat er vaak wel op) Ik wilde tussen de tien en vijftien bolussen mee nemen, afh van de uiteindelijke lijst. Staat die eigenlijk nog ergens? En ik zal me inhouden Fantast
Wiens mannen gaan er zondag allemaal mee. Even kijken of het voor vl leuk is om mee te gaan of dat hij liever thuis blijft als er niet zoveel heren aanwezig zijn.
Die van mij zei gelijk, mag ik alsjeblief thuisblijven Zegt dat genoeg? Ik maak gewoon een grote pan met aardappelsalade. En ik denk dat ik een 6pack flessenwater en een fles aanmaaklimo meeneem. Nam er al iemand bekertjes, bordjes en bestek mee? Ben het lijstje een beetje kwijt....
Die mannen hé, allemaal dezelfde, mijne zou dat wel doen hoor, voor mij, maar stel dat het dan heel hard tegenvalt voor hem, ja, dan heb ik er ook niets aan natuurlijk dan liever dat hij gewoon gaat voetballen Elk ons eigen uitje!
ik kom (als er geen bevalling tussendoor komt ) gewoon!
dais, wil jij even op mijn website kijken (www.minishopuniek.nl) ik vind het nog steeds vervelend dat dat vestje nooit is aangekomen bij jou toen (volgens mij had je zelfs zo'n mint of oranje vestje, waar ik er nog een paar van heb) kijk even of je iets leuk vindt en laat me dan weten, dan krijg je die van mij!!!!!!! (en jaaaaa daar sta ik op!!!)
Daisyree
Geplaatst: 22-04-13 09:48
ik ga kijken.... wil geen boze Cin....
Ik vind dat bovenste jurkje mooi. Bij meisjeskleding. Van Dirkje geloof ik. Vestjes heb ik ondertussen genoeg En ach het was ook niet jouw fout. Ik hoopte dat PostNL het nog zou bezorgen. Maar ik had beter moeten weten. Waarschijnlijk iemand bij PostNL die ook een klein meisje had. Laten we hopen dat die er dan een warme winter mee gehad heeft.
ja maar ik pak altijd alles goed in en in een zwarte vuilniszak, dus niemand die wist wat erin zat :'( dat jurkje is wel vrij dun! welke maat heeft ze nu? (dirkje valt sowieso klein)
ja of 80 dan.... omdat dirkje klein valt, dan kan ze m nog iets langer aan er moet sowieso wel iets onder denk ik roep maar welke maat je wil hebben dan iig
btw zijn er nog meiden hier die matrasbeschermers over hebben uit hun kraampakket? *heeft interesse* of andere spullen? wat ik overheb kan ik dan weer doorgeven aan iemand anders uit het topic die na mij is.
Zwolle is voor mij een half uur en 45km langer. Die km's maken me niet zoveel uit, maar even de tijd dat Meaghyn in de auto zit. Qua ruimte kan het wel. Dat is het probleem niet. Ik ga er nog even een nachtje over slapen is dat goed tantethee?