Ik ga straks al vertrekken dus als er iets is kan ik altijd nog iets regelen bij Van Silfhout, mijn mobiel nummer is 0032 475 96 86 95. Wens jullie allemaal een goede reis en tot morgen!!
(Die foto's nabestellen komt zeker goed, wil toch graag nieuwe foto's voor mijn site!)
sharon_quiz
Geplaatst: 21-03-13 11:33
Slim Bo! Bedankt Esther. We zullen lief zijn voor Denise natuurlijk Heb ook leuk contact met haar gehad via FB. Jenny veel plezier alvast. Jij ook een goede reis en tot morgen
X_Michelle_X
Geplaatst: 21-03-13 12:06
Wanted2003 schreef:
Haha!
Michelle, zijn de vlaaien gesneden? Ik laat de appeltaart snijden en heb plastic bordjes en vorkjes gehaald!
Topper! Ik zou bordjes enzo zo vergeten zijn! Onze vlaai is gesneden, maar de vlaai voor Alex enzo is niet gesneden
Hahaha, ze zou het graag doen! Is alleen iets te ver weg denk ik, NB
Jammer!
sharon_quiz
Geplaatst: 21-03-13 14:22
X_Michelle_X schreef:
Ik heb er zoooo'n zin in ben erg benieuwd hoe het zal gaan, wat Alex van ons vind, wat jullie van ons vinden.....
Same here! Het allerleukste aan morgen vind ik om jullie en jullie paarden in het echt te zien! En daarna vind ik de les het leukst haha. En de foto's!
Ik denk (en hoop stiekem) dat er nog wel een volgende keer komt
De taart is op aanraden van de winkelmedewerker nog niet gesneden. Dat leek haar niet zo'n goed idee (uitdrogen v/d aardbeien) voor het verse enzo wilde ze m liever heel meegeven... Dan doen we dat he
Ik heb er onwijs veel zin in, straks even paard nog rijden! Tentamens zijn voor bij en ik ben echt moe nu. Voel me wel een stuk beter, stress is weg nu XD
Bedankt! Komt vast goed en er komt natuurlijk uitgebreid verslag
Bijna alles ligt al klaar hier, alleen mijn laarzen nog, en de taarten nog. Morgen nog ff vlechten en knotten, in de bescherming en hop hop op naar Lunteren!
Hoi allemaal, heb vandaag al héérlijk gereden bij Alex dus verheug me nu helemaal op morgen, als Wolter er dan net zo'n zin in heeft als vandaag is het genieten!
Wel ben ik zo vreselijk stom geweest om mijn videocamera thuis te laten liggen, ik wist de hele tijd al dat ik iets aan het vergeten was en halverwege realiseerde ik me ineens wat het was.... Dus sorry sorry sorry, geen DVD'tjes van mij die jullie kunnen meenemen, als er iemand anders zijn videocamera zou willen meenemen dan wil ik wel filmen. Tot morgen!
Ik heb een camera mee, is alleen niet op dvdtjes.. Maar mag best ook bij anderen gebruikt worden als hij dat vol houdt Hier wordt ook alles morgen gedaan! We gaan met 3 man naar stal dus genoeg handjes om te helpen! Heb er echt zin in!!