Fotomeeting (paarden) in Hatertse Vennen (Gld)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

C_Spirit

Re: Fotomeeting (paarden) in Hatertse Vennen (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 08:33

SSDesign heeft me nog niet terug gepbt dus ik weet nog niet of het door gaat.

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 08:38

C_Spirit schreef:
SSDesign heeft me nog niet terug gepbt dus ik weet nog niet of het door gaat.

Nou wordt het toch wel heel spannend.....
Weersverwachting voor zondag vanmidag nog maar eens
Bekijken?

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 09:31

De meeting morgen gaat niet door!

We vinden de kans op regen en onweersbuien te groot en aangezien we met zo'n grote groep zijn en ook niet even kunnen gaan schuilen, hebben we besloten om het wederom niet door te laten gaan. Erg jammer. Als ik nu naar buiten kijk zie ik een strak blauwe lucht met heel veel zon. Ik had nog zo geduimd dat dit morgen zou zijn...

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 09:32

Ja ik had het ook zo gehoopt.
Er zullen binnekort weer datum's worden geprikt en ik hoop dat dan bijna iedereen mee kan.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 09:33

Jammer maar begrijpelijk.

Vooruitzichten zijn echt bagger.

Buienradar..
Citaat:
Zondag overdag is het half tot zwaar bewolkt met geregeld buien. Dat kunnen plaatselijk weer stevige buien zijn, mogelijk met onweer

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 09:35

Ja inderdaad...

Tevens wil ik laten weten dat ik me niet weer ga inzetten voor een volgende meeting. De communicatie tussen mij en Camilla loopt niet echt lekker en ik heb het gevoel dat de uiteindelijke organisatie helemaal op mij aankomt, terwijl dat helemaal niet de bedoeling was. Uiteraard ga ik een eventuele volgende meeting graag mee, maar ik laat de organisatie dus aan Camilla over. Het is jammer, want ik heb genoeg tijd en ervaring om iets te organiseren, maar zo heeft het gewoon geen zin voor mij.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 09:49

Bij organiseren komt veel kijken idd :j

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 10:00

Oh wat jammer zeg, ik had er ook echt.zin in. Ook idd voor.de organisatie.

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 10:07

Denk dat je daar een slimme keuze in maakt SSdesign.
C_spirit, ik denk echt dat je goed moet nadenken of jij een meeting kan organiseren, want ik (en vele andere denk ik) hebben er niet zo veel vertrouwen in. Helemaal nu SSdesign ook niet langer helpt.

Jammer van zondag, het is niet anders!

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 10:22

als jullie denken dat ik niet kan organiseren.
Kan ik deze meeting beter aflassen.

Want zonder SSDesign kom ik bijna nergens.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 10:29

Het is helaas zo dat er heel veel bij komt kijken Spirit. Bij een andere meeting vraag je ook al hulp. Hoeveel tegelijk wil je doen?

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 10:32

2
Maar die andere wordt waarschijnlijk pas in augustus gehouden

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 10:42

Willen dat jullie nog een poging proberen? en hopen op goed weer.
En nu heb ik veel van SSDesign geleerd om goed te oprganiseren.

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 10:50

Natuurlijk mag je het nog eens proberen.

Zorg voor goede communicatie. Zet alle veranderingen steeds direct in het topic. Mensen willen op de hoogte blijven.
Hou de lijsten goed bij :j

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 10:52

Zal ik dan maar gelijk de nieuwe datums erop zetten?

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 11:43

jammer -O-
Maar helemaal begrijpelijk natuurlijk. Nog bedankt voor de goede organisatie!

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 11:52

Nieuwe Datum's
De mensen die morgen mee zouden gaan krijgen voorrang op andere die willen inschijven.

15 Juli
Modellen:
-Camilla met Dutharin
-
-

Fotografen
-
-
-

22 Juli
Modellen:
-Camilla met Dutharin
-
-
Fotografen:
-
-
-
29 Juli
Modellen:
-Camilla met Dutharin
-
-
Fotografen
-
-
-
5 Augustus
Modellen:
-Camilla met Dutharin
-
-

Fotografen
-
-
-

Ik zal de mensen die niet konden op die datum ook pben voorals we modellen en fotografen tekort komen

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 12:45

Helaas, op alle data die hij zijn opgegeven heb ik al een meeting of fotoshoot. 12 Augustus kan ik wel :j

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 12:50

C_Spirit schreef:
Nieuwe Datum's
De mensen die morgen mee zouden gaan krijgen voorrang op andere die willen inschijven.

15 Juli
Modellen:
-Camilla met Dutharin
-
-

Fotografen
-
-
-

22 Juli
Modellen:
-Camilla met Dutharin
-
-
Fotografen:
-
-
-
29 Juli
Modellen:
-Camilla met Dutharin
Regine met Capriola
-
-
Fotografen
-
-
-
5 Augustus
Modellen:
-Camilla met Dutharin
-
-

Fotografen
-
-
-

Ik zal de mensen die niet konden op die datum ook pben voorals we modellen en fotografen tekort komen

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 13:00

EquiPhoto schreef:
Helaas, op alle data die hij zijn opgegeven heb ik al een meeting of fotoshoot. 12 Augustus kan ik wel :j

Dan kan ik helaas niet.

VERAx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 14:00

regine schreef:
C_Spirit schreef:
Nieuwe Datum's

15 Juli
Modellen:
-Camilla met Dutharin
-
-

Fotografen
-
-
-

22 Juli
Modellen:
-Camilla met Dutharin
-
-
Fotografen:
-
-
-
29 Juli
Modellen:
-Camilla met Dutharin
Regine met Capriola
-
-
Fotografen
-
-
-
5 Augustus
Modellen:
-Camilla met Dutharin
-
-

Fotografen
- VERAx
-
-

VERAx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 14:00

Ik heb mezelf nu maar als fotograaf opgegeven aangezien ik denk ik geen vervoer meer kan regelen als model..

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 14:24

Om even wat duidelijkheid te scheppen voor iedereen (en om scheve gezichten te voorkomen). Het probleem voor mij is dat ik niet vanaf het begin af aan geholpen heb met het organiseren van de meeting. Het probleem was dat ik hierdoor geen idee had van wie zich ingeschreven had. Ik las het topic wel steeds bij, maar heb zelf nooit lijsten bijgehouden. Toen ging de eerste meeting vanwege het weer niet door en ik dacht dat ik het wel makkelijk 'eventjes' op kon zoeken wie er ooit gereageerd hadden, wie in eerste instantie mee zouden gaan en wie op de reservelijst stonden. Maar helaas viel dit in de praktijk best wel tegen; ik ben meer dan een uur bezig geweest om het topic uit te pluizen en toen had ik eigenlijk het gevoel dat ik nog steeds geen overzicht had. Dus toen ben ik daar maar mee gestopt, want voor mij had het geen zin :o. En ook Camilla bleek zelf geen lijsten hebben bijgehouden.

Toen moest er dus een nieuwe datum geprikt worden. Ik had het idee om eerst iedereen een bericht te sturen die eigenlijk mee zouden gaan op 24 juni. Wat mij betreft zouden zij dan voorrang krijgen op anderen. Aangezien ik wel verwacht had dat niet iedereen zou kunnen, had ik zelf bedacht om vervolgens de mensen die niet mee zouden gaan 24 juni, maar die wel ooit gereageerd hadden te gaan benaderen. Maar aangezien die lijsten ontbraken, was dit wederom onbegonnen werk.

Vervolgens ben ik tijdens het 'organiseren' meer bezig geweest met communicatie naar Camilla toe, in plaats van alles bijhouden etc. Aangezien ik zelf de locatie ook niet ken, was het voor mij erg lastig om hier vragen over te beantwoorden naar diverse mensen die vragen hadden. Dus dan moest ik weer communiceren met Camilla etc. En ondertussen kwam ik niet meer aan de hoofdtaak toe: organiseren.

Voor mij dus een wijze les (en voor Camilla ook). Wie weet dat ik zelf nog wel eens iets ga organiseren, ik vind het namelijk ontzettend leuk en ik wil zeker graag meer leren over organiseren, het maken van planningen en hoe ik dit allemaal aan moet pakken. Maar dan doe ik het wel zelf, zodat er wat minder tijd in communicatie gaat zitten en dan hou ik alles vanaf het begin af aan bij. En nu heb ik nog steeds het gevoel dat ik weinig overzicht heb en door al die onduidelijkheid bij mij, komt die onduidelijkheid ook weer terecht bij jullie. En hierdoor ontstaan er weer meer vragen bij jullie, melden steeds meer mensen zich af (omdat het toch nog allemaal niet zo 'vast' staat). Daardoor komen er plekken vrij en dan komen er weer meteen nieuwe mensen die ook mee willen. Hierdoor krijg je steeds grote verschuivingen in de lijsten, waardoor ik steeds minder zin had om ze bij te gaan werken (want ik was zo een uur bezig met het maken van een schema...). Toen ik begin van de week doorhad dat het toch niet echt geweldig weer zou worden, ben ik dan ook maar even gestopt met het maken van een schema. Want ik had afgelopen week ook nog tentamenweek, dus ik kon die uurtjes dat ik aan het schema zou zitten beter aan mijn tentamen besteden :P

Maar wie weet zie ik jullie tijdens een andere meeting bij de Hatertse Vennen weer. Als het goed is heb ik over een maandje mijn rijbewijs en kan ik ook zelf eens een kijkje gaan nemen daar en eventueel wat gaan organiseren...

Lizaa01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 15:56

Als de meeting in augustus is zou ik misschien wel mee kunnen, ligt aan het herstel van m'n paard. Ik wacht de datum nog even af!

xxNANDOxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:15

Jammer dat het niet door kan gaan!
Wat zou iedereen balen morgen als het net zo als vandaag toch prachtig weer is!

Susan, ik denk dat we je verhaal allemaal snappen! En dat iedereen blij was met je inzet voor de meeting.

Nu hopen dat Camilla het alleen verder kan regelen, of eventueel hulp kan krijgen van een andere bokker met wat ervaring op dat gebied.

Ik hoop dat er alsnog een meeting kan komen, waar we allemaal bij kunnen zijn! :)