Even 1 gave met de lijntjes erbij? Thanks Daisyree
NinaCharlie
Geplaatst: 16-06-12 22:53
Ik ben allang gestopt met touwtjes wegwerken. Tenminste, niet bij longeerfoto's. Het neemt zoveel tijd in beslag! Als ik ze zelf op mijn facebook wil zetten haal ik ze wel weg of op aanvraag kan ook nog..
Bagheera_206
Geplaatst: 16-06-12 22:53
MadelonSunny schreef:
Even 1 gave met de lijntjes erbij?
Wil je dat echt?
MadelonSunny
Geplaatst: 16-06-12 22:55
Bagheera_206 schreef:
MadelonSunny schreef:
Even 1 gave met de lijntjes erbij?
Wil je dat echt?
Ja ik ben zo benieuwd hoe ze liep en hoe dat op de foto vastgelegd is Ik zet 'm nergens neer, pas als je lijntjes weg hebt gewerkt maar ben zo benieuwd
Daisyree
Geplaatst: 16-06-12 23:04
Dan denk ik niet dat ik nu de juiste heb gepakt, want op mijn foto's wilde ze niet echt met je meewerken. Kijk maar....
Nu naar bedje. Dus trusten! Ik zal van de week wel weer wat gaan bewerken. Aangezien ik ook dit jaar weer ben ingeloot voor een vrij grote kunstexpositie in Enschede, moet ik ook zorgen dat er wat nieuwe kunstwerken komen. Ben mijn tijd dus nu aan het verdelen, maar ik zal regelmatig een paar bewerken.
@NinaCharlie: graag gedaan en mag toch zeker gezegd worden!hihi Ik vind dat je erg mooie foto's maakt @Daisyree: Wauw ook al zo'n mooie foto. Erg mooi het contract van de grasprieten en Manchester en ik er tussenin. Krijg hierbij echt zo'n dromerig gevoel (beetje sprookjesachtig)
Het duurt even, maar nu staan de 2 groepsfoto's ook in mijn profiel.
Dreamdust
Geplaatst: 19-06-12 22:42
Madelon ik heb wel een paar draffoto's van Olivi! Alleen bij de meeste zag je alleen bovenlichaam haha de rest zat achter het gras Moet alleen even op zoek naar een kalibrator, want het gaat niet helemaal lekker met de kleuren van mijn beeldscherm Ze komen zo snel mogelijk
En Marty moet ik ook nog doen, voor de rest heb ik iedereen gehad!