Devi_Angel schreef:Marloessjee schreef:Hahhaa, leuk toch?! Heb je die foto van jou en Zennie ook al gezien? neen waar is die?Die staat op jou camera toch?
Hier komen mijn foto's langzaam aan binnen druppelen https://picasaweb.google.com/claudiabei ... eer201111#
Bij mij is het ook niet altijd gelukt om hem grijs te houden hoor, dan zeg je maar dat het gewoon een toverballetje was
Milan_lover: ik excuseer me alvast van te voren!Maar hij stond je wel héél goed, mocht dat helpen. *rent voorzichtig weg*
Zo ik ben net wakker .. Ik was echt bekaf druk druk druk dagje Marianne heb jij ook nog foto's van mij ?
Maysie schreef:Zo ik ben net wakker .. Ik was echt bekaf druk druk druk dagje Marianne heb jij ook nog foto's van mij ?Fotos van jou? :p
Devi_Angel schreef:Maysie schreef:Zo ik ben net wakker .. Ik was echt bekaf druk druk druk dagje Marianne heb jij ook nog foto's van mij ?Fotos van jou? :pJa je had nog genoeg gekke foto's gemaakt toch
Navaro Ik zal vanavond of morgen ff onderdeel op mn site maken, waar ik de foto's opzet, van Navaro heb k al een aantal tot nu toe.