ahhh die is zo gaaf! mijn moeder en ik zitten beide op de laptop, telkens maar verversen die pagina dus zij zag hem eerst en ik zo; heh welke foto van mij en skip
ahh tuurlijk altijd leuk! maar eigenlijk vind ik alle foto's van elk paard leuk om te zien heerlijk, het eind resultaat is prachtig, ik doe het graag weer, alleen dan zal ik skip thuis laten en lightning mee nemen, die heeft een wat ondeugende uitstraling en is wat meer fotogeniek, alhoewel skip op sommige foto's echt heel mooi is
denk dat ze net weer neerkomt van 4 voetjes van de vloer of zo
Lienek
Geplaatst: 24-10-11 18:03
hahah wat een leuke foto van Reza!
En die van Skip zijn ook echt gaaf! vooral de 2de!
jenne
Geplaatst: 24-10-11 18:05
Wat sta ik weer heerlijk charmant op die laatste foto
Ik heb er ook weer 1 klaar.
Ojan
Roomz
Geplaatst: 24-10-11 18:07
Ik heb er nog veel meer hoor Kan er vanavond nog wel een stuk of wat er neer zetten. Wil sowieso van iedereen 1 hebben (geloof dat ik dat gemaakt hem tenminste) Nog snel 3 dan. Moet nu echt me omkleden en naar paardrijden
Natuurlijk even kijken of het een mooie foto is
Neskolay
Geplaatst: 24-10-11 18:07
Mooie foto's weer allemaal!!! Die laatste van ojan is ook mooi hierboven! Nestor wilde er na een paar rondjes er ook wel doorheen eerst liever niet, maar eenmaal erdoor dan issie niet te stoppen
Hele mooie foto's zie ik hier voorbij komen! Echt wauw! Vooral die foto's bij het water zijn prachtig! De foto's verschillen soms wel in kleur. Met welk programma bewerken jullie allemaal? Ben benieuwd. Het spijt me nog steeds dat ik niet mee kon. Maar anders zat ik nu echt in de knoei met mijn studie...
QueenE
Geplaatst: 24-10-11 18:27
Lindee schreef:
Ik had alle foto's van Vidal, Hester en Skip al verzonden. Hoef alleen de foto's van Corina en Kas nog, die ga ik straks doen, eerst even m'n pony rijden.