Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mytens schreef:1000 en 2000, dan valt nr 2 af
Dus als je f/2.8 niet nodig hebt zou ik gewoon voor de f/4.0L IS USM gaan. Je hebt ook nog de f/2.8L non-IS USM die is even duur als de f/4.0L IS USM, maar de laatste is net tikkie beter tenzij je natuurlijk de f/2.8 wel nodig hebt.
)
al heb ik weinig met hengsten hoor dat gaat nooit zo goed.. hoe dat komt weet ik niet maar een hengst en ike gaat neit geheel samen haha.
marjolein_el schreef:Nou ik heb totaaal geen ervaring met hengsten. Vraag me af of ik er ooit wel eens een heb aangeraakt.
tijdens een vakantie op een andalusierhengst eventjes in het zadel een rondje stappen. En deze zomer op Cuba, maar door de hitte en ras(je hebt een cubaans paardenras dat gefokt is op gehoorzaamheid, vriendelijkheid enz) tijdens een buitenrit kwam ik halverwege er achter(zus riep: Laar! Die van jou heb nog ballen!) en jahoor, toen we wilden uitleggen dat die van mij gecastreerd was snapte die man er niks van, dat was allemaal maar flauwekul
marjolein_el schreef:Nou ik heb totaaal geen ervaring met hengsten. Vraag me af of ik er ooit wel eens een heb aangeraakt.