Aan het eind van de meeting heb je denk ik wel tientallen van zulke foto's, Nikki

20 Minuten is inderdaad prima, goed geregeld!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LisaDijk schreef:Haha thnx Eva! ik heb er echt nog zoo veel liggen!! maar ik moet nu helaas toch echt aan mijn huiswerk
kijk of ik vanmiddag of van het weekend weer wat kan doen!
E_Nalanta schreef:LisaDijk schreef:Haha thnx Eva! ik heb er echt nog zoo veel liggen!! maar ik moet nu helaas toch echt aan mijn huiswerk
kijk of ik vanmiddag of van het weekend weer wat kan doen!
Hmmm... Huiswerk, wie heeft dat verzonnenMaar ok, vind het natuurlijk helemaal niet erg hoor, dat je zo af en toe even een spam doet!
![]()
Heb zin in de meeting zeg!Heb nog zat vragen die ik wil stellen aan sommigen hier, qua fotografie en de juiste stand. Laatst AV gebruikt, ISO hoger en algemene lichtdingetje lager, maar nog steeds enkel scherp bij het scherpstelpunt en een waasje over 't hoofd en de kont...
moet ik dan ook het scherpstelpunt richten op het oog, dus niet in het midden? Soms raak ik 't even helemaal kwijt!
verography schreef:Oh is het aanmelden van fotografen nu gesloten. Zie helaas het topic nu pas en had graag ook mee gegaan. Zeker met al die mooie paardjes.