Voor mij is Velserbroek 2 uur en 3 minuten en Kudelstaart was ongeveer hetzelfde Maar volgens mij wonen jullie allemaal meer in het Noorden he? Behalve 2 oid in Belgie.
Ik woon in Spijkenisse en Gent. Alleen als de tweede meeting in juni is zal ik er weer niet bij zijn!
in nov is het in amerfoort als mensen het leuk zouden vinden.ik stel mijn home ter beschikking voor meeting
hihihi. misschien maar wat te eten en te drinken mee nemen voor onderweg. Je weet maar nooit hoe lang je onderweg bent.
Bellatrix schreef:Ja, en pauzes inlassen..ik ga dat nooit in één keer redden. je kunt in ieder geval blijven slapen..
Eleandra schreef:Hmm... hebben jullie zin om naar Venlo te komen? (Noord-Limburg) Voor mij is dat echt kort bij !! T.o.v die andere misschien kunnen wij eens een meeting houden?Edit : zie net dat het voor Marlies ook niet zo ver is?
ilona21 schreef:in nov is het in amerfoort als mensen het leuk zouden vinden.ik stel mijn home ter beschikking voor meetingik stem hier ook voor kan ik weer met de trein en ik denk dat ik ons thuisbasis neit voor een meeting kan opgeven !