Priscilla, zorg wel dat je dat geld bij elkaar krijgt hoor (geldt ook voor evt centjes voor het sexmuseum). Want imo is het samen uit, samen thuis. Dus mocht jij niet kunnen omdat je geen geld hebt, kunnen wij dus ook allemaal niet... En dat zie ik persoonlijk niet zo zitten.
Maar ik hoef ook niet persee naar het sexmuseum ofzo, dat interesseert me namelijk echt geen biet dus als ze daar geen geld voor heeft wil ik best even met haar een rondje gaan lopen ofzo, vind ik helemaal niet erg hihi!
Maakt niet uit, het gaat om het principe. Ik vind dat als je geen/niet genoeg geld hebt je gewoon niet mee moet gaan. Dan maar bot misschien.
Siggislief
Geplaatst: 17-04-09 19:57
Ik ga morgen in Diemen nog eventjes pinnen voor de zekerheid!
Bij Kooij bij Rokin (Rondvaart) is het 8,50 p.p. (Algemeen)
Tallout
Geplaatst: 17-04-09 19:58
Ben het wel met Liz eens. Je weet van te voren wel of je geld heb of niet...
eempiej
Geplaatst: 17-04-09 19:58
Ik denk daar anders over. Niet iedereen wil veel geld over de balk smijten om een leuke middag te hebben. Ik wil morgen ook geen berg geld uit geven hoor! Ik vind jouw mening idd erg bot en kort door de bocht maargoed.
Ik heb het nergens over geld over de bank smijten maar over dingen die we gaan doen en die van tevoren afgesproken zijn. Daar moet je dan imo gewoon geld voor hebben.
nog 15 min,, en dan ga ik naar maris,, en dan gaan we richting a'dam!! Jeejj gezellig,, btw wie heeft een camera mee??? ik vraag wel ff of ik der 1 mee kan nemen!!