Vicky_88 schreef:oke, dankje
ik ga morgen kijken...
staat overigens op de eerste pagina

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vicky_88 schreef:oke, dankje
ik ga morgen kijken...
eertjuh22 schreef:ik meld af
sammykuh schreef:had mailtje naar hilde terug gestuurd maar is niet verwerkt zie ik
ik kan hellaas niet meer mee ik kan namelijk niet voor die tijd mijn E rijbewijs hebben helaas miss van het najaarjulie veel plezier in ieder geval
sammykuh schreef:had mailtje naar hilde terug gestuurd maar is niet verwerkt zie ik
ik kan hellaas niet meer mee ik kan namelijk niet voor die tijd mijn E rijbewijs hebben helaas miss van het najaarjulie veel plezier in ieder geval
sammykuh schreef:ja de paarden is het probleem niet maar de karwhaha paarden kan corne mee nemen met de trailer allen ik mag niet met de kar rijden achter mijn toettoet
heb nog geen e rijbewijs
![]()
maar ja we zullen zien miss kan ik nog mee en anders van het najaar dan hoop ik wel mijn e te hebben
Hilde_q schreef:overzicht voor dit weekend
Mocht je mee kunnen graag je in het reserve overzicht vermelden
Tevens staat er een overnachtingslijstje indien van toepassing, graag aangeven of je van het logeeradres gebruik wilt maken.
1 stal (naaltje) angela met diddle
1 stal (bromfiets) nathalie met romy (mits trailer gevonden)
1 stal (wiskybokjes) marije en wisky
1 stal (o0Eefje0o) eva met ????
1 stal (happyhorse) marianne met ???? dat weet ik tegen die tijd pas
1 stal (engelina) laura en pol als hij mak genoeg is tegen die tijd
1 stal (girlgamer) tanja en link
1 stal (Haflinger_27) mathijs met valé
1 stal (Nettieeejj) annette met nog onbekend
1 stal Daniëlle (zus van Marije) met Passoa
overzichtje
geen stal nodig
(Vicky_88) Vicky of Milano, paard gaat snachts naar huis toe
(biancailona) bianca met ilona
(hilde_q) hilde met nienke Pling rijdt nienke naar huis, bij de buren
(bicci) bianca met breezer gaat ....roon op fiets en eventueel zondag op pownei-..........karretje ....(ilona staat samen met breezer)
(Supah_Sky) Britt met Tamara rijdt naar huis, eigen stal in de buurt
(Softijs) Sophie met Súla, rijdt ook naar huis.
(mii_jessy) Maike met Jessy komt 1 dag, laat nog weten welke
Paarden gaan op stal. Kunnen ze op de grasland wel laten eten (parkeerterrein)
Stalling is gratis
Er is geen bak aanwezig. Parkeerterrein (is grasveld) kunnen ze grazen of gelongeerd worden.
Snachts gaan de paarden op stal.
Voor degene die weten dat ze eventueel niet kunnen graag op tijd doorgeven, dit ook voor de mogelijkheid van andere die mee willen
slapers bij Hilde( max. 10 incl. mijzelf)
- Hilde (dûh)
- Angela
- Marije
- Annet
- bowie
- Broem
- marianne
-
mocht je mee willen en je wilt je aanmelden, stuur mij even een pb ivm de stalplanning en de reservelijst, mocht deze aanwezig zijn
de huisregels
* alles is op eigen risico.
* galoperen gebeurt op aangegeven punten. Niet tijdens de rit. Deze is hoofdzakelijk stap.
* eten voor de paarden zelf mee nemen. Dit geld ook voor hooi.
* paarden gaan allemaal op stal waar stro aanwezig is.
* grazen kan op de parkeerplaats bij het pannekoekenhuis.
* houdt ruzies voor je
* geen commentaar op ander mans tuig/manier van rijden
* op zaterdag gaan we naar de manege, hier zijn we te gast, laten we rekening hiermee houden.
* op zondag als de paarden weer op de trailers gaan laten we de stallen netjes achter, aangezien we te gast zijn, dus even helpen uitmesten.
* hilde gaat voorop.
* let op het wordt geen race rit
* als je van de lijst af bent en je wilt toch nog mee doen, kom je eerst automatisch op de reservelijst
* we zijn overal te gast, dus laten we ons ook zo gedragen
er kunnen nog aanvullingen komen, maar dan weet iedereen dit alvast.
bowie gaat zeker niet meer mee
Naaltje schreef:ik ga zéker nog mee!
blijf slapen bij hilde
(thijs gaat ook mee, blijft níet slapen)
haflinger_27 schreef:Naaltje schreef:ik ga zéker nog mee!
blijf slapen bij hilde
(thijs gaat ook mee, blijft níet slapen)
Ik ga zeker mee! blijf niet slapen idd.
Ik heb alleen een probleem voor nu, Afgelopen week kwam de DA om Acilliano te keuren voor de verzekering. Toen heb ik hem even naar Valé laten kijken die hoest al een paar weken (droge vervelende hoest) DA dacht aan een iets met de luchtwegen irritatie, wss door veel op stal staan in de winter. Ik heb als advies gekregen, geen medicatie in overleg met DA vanwege het dekken (kan problemen geven met drachtig worden). Rijden mag enkel stappen dus niet inspannende arbeid.
Zoveel mogelijk buiten en een maand aankijken hoe het dan is. Mocht het niet beter zijn als de meeting is kom ik igg wel 2 dagen en ga sportief mee op de fiets.
In geval van nood kan ik altijd ons hengstebeest nog meenemen toch? Vormt een mooie Pas de Deux met Link.....
bicci schreef:sammykuh schreef:ja de paarden is het probleem niet maar de karwhaha paarden kan corne mee nemen met de trailer allen ik mag niet met de kar rijden achter mijn toettoet
heb nog geen e rijbewijs
![]()
maar ja we zullen zien miss kan ik nog mee en anders van het najaar dan hoop ik wel mijn e te hebben
is er iemand die ook meegaat die voor de kar van samm kan zorgen???