Ze gingen proberen de hele dag op een DVD maar anders kreeg iedereen OO Seven en zijn eigen groepje. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze gingen proberen de hele dag op een DVD maar anders kreeg iedereen OO Seven en zijn eigen groepje. mirjamalvaro schreef:die van U2 is ook verzonden nu nog de andere U2 (mischa koot)
mirjamalvaro schreef:het stond er helemaal op mirjam was erg leuk om te zien.Alleen het afwenden en groeten op het eind staat er niet helemaal op he
\Urielle schreef:We krijgen ook nog een DVD toegezonden!Ze gingen proberen de hele dag op een DVD maar anders kreeg iedereen OO Seven en zijn eigen groepje.

ik moet iets downloaden ofzo, maar dan gebeurd er helemaal niets. zowel thuis als op m'n werk.
Zandor schreef:Kan iemand dat stuk tzt opsnorren en ergens plaatsen? Ben wel benieuwd namelijk!
.
Citaat:Hartelijk dank voor jullie bijdrage aan de OO seven-dag !!
Het was een geweldig succes. Het was ontzettend leuk voor ons om jullie
nakomelingen van OO seven te zien. Een erg leuk initiatief van de bokt-leden.
Het is zeker voor herhaling vatbaar. Hartelijk dank voor het mooie foto-album
van jullie jonge OO seven's.
Nogmaals hartelijk dank en heel veel plezier en succes met jullie paarden.
groeten
Isabel en Rian

mirjamalvaro schreef:leuk leuk
Javayoi wat vreemd dat hij het niet doet
Ik heb het blijkbaar al geinstalleerd geen idee hoe
Weet iemand anders het!!
. LDRD schreef:Je kan even bellen naar de paardenkrant bellen voor een los nummer heb ik ook gedaan.Zie dat op http://www.paardenkrant.nl al een stukje staat. Om het hele artikel te kunnen lezen moet je een abbo hebben helaas. Ben wel nieuwsgierig.
mirjamalvaro schreef:die van U2 is ook verzonden nu nog de andere U2 (mischa koot)
mirjamalvaro schreef:[/quote]