Lekker geen afwas(machine inruimen) hier. Naar Sarinah geweest, en indisch afgehaald. Daar hadden we allebei zoveel trek in. Nu als toetje spekkoek. Mjam!
Utixo
Geplaatst: 17-05-12 21:26
Dat typende heb ik even de spekkoek naast me neergelegd, omdat spekkoek eten en typen niet goed gaat. Stiekem kwam 1 van de honden eraan, en die is ervandoor met mijn spekkoek.
Hihi . Ik heb zowel Ultimo (die staat al online) als Banto gedaan vandaag, maar Bant zet ik morgen online omdat ik anders alles weer moet gaan aansluiten hier en ik wil zo wel mijn bedje in:=.
Ik wilde vandaag wat foto's doen, maar werd door vriendlief meegesleept naar een restaurantje.... met als gevolg dat ik nu met hele irritante steken achter de computer zit en zo maar m'n bed in duik morgen een nieuwe poging.... sorry!
Hallo allemaal, ik ben bijna klaar met het bewerken van de foto's en hoop ze voor het einde van deze week allemaal af te hebben. Omdat ik het erg gezellig vond en de modellen erg enthousiast waren heb ik besloten dat ieder model 1 foto (door mij gemaakt haha) mag doorgeven en die krijg je van mij cadeau op groot (digitaal) formaat. Bij wijze van een bedankje voor de inzet Ik hoop dat ik hiermee geen boze fotografen in mijn nek krijg maar dat zien we vanzelf hihi Groetjes, Sanne
Krijg vanavond mijn harde schijf terug en dan doe ik de laatste 2(3?) die er nog niet op stonden. Sorry voor de vertraging , maar de schijf lag niet hier dus kon ook geen foto's bewerken..
Sinds vanmiddag staat alles online. En iedereen mag ook van mijn kant 1 foto zoeken die ze graag op groot formaat willen hebben als bedankje voor de leuke dag en de gezelligheid. Als de rest het ook prima vind uiteraard .
Is goed! Regelen we het dinsdag even want eerder heb ik het van het weekend nog even te druk invb school:D.
ShadowFax
Geplaatst: 28-05-12 11:43
Serieus dames, ik weet gewoon niet welke foto's ik wil van jullie ze zijn allemaal leuk ik ben nu een selectie aan het maken welke ik wil hebben en welke ik ga kopen.... Tis gewoon te lastig hopelijk blijven ze nog even online staan, voor de twijfelaars zoals ik en ik hoop dat Nina ook nog een plekje vindt om haar foto's te uploaden... Heb je wel eens dropbox gebruikt? Of gaat de kwaliteit dan ook erg omlaag?
Die van mij blijven gewoon online staan hoor . Wil ze wel ergens anders nog een keer uploaden voor de mensen die dat willen vanwege de kwaliteit, maar dat moet ik nog even kijken waar .