Ik wil het liefst bij xGoldenhero ingedeeld worden ivm. samen reizen etc.
Nogmaals mijn vraag; zijn er ook prikpaaltjes en lint aanwezig zodat er bewegingsfoto's gemaakt kunnen worden? Zo nee, zijn er mensen die dan hun paard aan de longeerlijn kunnen doen en mee kunnen rennen?
ik heb geen lint en prikpaaltjes. Wel een longeerlijn waar ik haar aan kan doen, maar rennen kan ik niet. Ze kan eventueel wel los tussen de paaltjes als die er zijn
Om heel eerlijk te zijn doe ik liever niet mijn paard los tussen wat prikpaaltjes, ik weet niet goed hoe hij dan zal reageren. Evt. aan de longeerlijn is gewoon even bekijken op de dag zelf of dat idd wat wordt of niet.
Ik denk dat aan de longeerlijn wat strakker plan is. Op mijn vorige meeting zijn er 2 over de lijn gesprongen, de rest is aan de longe gegaan.. Enige nadeel is dat de fotografen wat meer te bewerken hebben, maar goed liever dat dan ontsnapte paarden....
Anoniem
Geplaatst: 10-07-12 13:30
Ik ga dan wel alleen lijnen weg shoppen bij een bestelling.. Anders blijf je bezig. Op ontsnapte paarden zit inderdaad niemand te wachten.
die van mij zal er niet over heen springen, dus mocht iemand prikpaaltjes en draad meeneemt, wil ik haar wel los laten. Anders gewoon aan de longeerlijn
Ik zit in dubio of ik kom. Wil heel graag maar heb zaterdag ook een meeting (cross) en vind het stappen naar de hei best een afstand na zo'n drukke dag. Is er iemand die mij kan halen of die mee kan met de auto+trailer zodat ik niet heen en terug hoef te stappen?
Kaaaren
Geplaatst: 13-07-12 07:52
Hoelang is het stappen? anders kan het juist ook heel goed zijn om de afvalstoffen af te voeren. een paard heeft vaak heel ander idee van vermoeidheid als mensen
Laatst bijgewerkt door Kaaaren op 13-07-12 08:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Kaaaren
Geplaatst: 13-07-12 08:23
UPDATE
Hallo Allemaal!
Het is bijna zover, onze Gelderland meeting! Even alles op een rij:
Volgens mij is de weersvoorspelling voor morgen af en toe kans op een bui, kan meevallen dus. Maar is het handig om nog een tijdstip af te spreken dat er definitief wordt besloten?
Ik hoorde net op de radio: Morgen wordt het zonniger dan vandaag, met in de middag kans op een bui. Ik heb het liefst ook een tijdstip met een definitieve tijd. Vandaag en vannacht moet ik werken, dus dan is het wel fijn of ik op tijd weet of het doorgaat.
Jullie mogen het best wel een weekje of 2 verzetten haha dan ben ik terug van vakantie en kan ik eventueel toch mee als model (A)
Nessie
Geplaatst: 14-07-12 11:02
Als het wederom verplaatst wordt, meld ik mij af. Ik kan niet blijven schuiven in mijn agenda.
Vealosz
Geplaatst: 14-07-12 11:03
Nessie schreef:
Als het wederom verplaatst wordt, meld ik mij af. Ik kan niet blijven schuiven in mijn agenda.
Ik ook.
Birmaantje
Geplaatst: 14-07-12 11:05
Is wel handig voor iedereen om een tijdstip af spreken want moet ook nog van alles regelen en paardje wassen. Misschien is 18:00 uur vandaag een mooi tijdstip om te beslissen wel of niet door laten gaan. Dit is natuurlijk aan de organisatie. Hoop natuurlijk dat het gewoon doorgaat en dat het weer meevalt