ben ffies bezig op stal te vragen... Staan 50 paarden! Had nog eigenaar van een falabella dekhengst gevraagd Maar word hem niet. Eigenaar moet om half 2 op haar paard zitten.
Oke super Marjan! In principe hebben we waarschijnlijk een vervanger voor Champie een mooie schimmel PRE ruin met lange zwarte manen, maar haar vervoer is nog wat onzeker maar dat horen we vrijdag. Maar suggesties zijn altijd nog welkom!
had m gezien! Had nog wel een vraagje Ik wou graag ook een paar rijfotos van mij en Beau, maar ik zie dat er maar een half uurtje tijd is om op te zadelen, fotografen zoeken en dan nog rijden. lukt dat wel in een halfuur?
Movement
Geplaatst: 26-03-12 21:03
Ik help wel mee met opzadelen dan ben je snel klaar en ik maak ook wel rijfoto's
trouwens ik zou helpen voor de meeting begint, ik moest er dan om 10 uur zijn toch?
Vernon
Geplaatst: 26-03-12 21:05
Ik had me afgemeld, maar ik doe toch weer mee! Het verjaardagsfeestje is verplaatst, dus Tommy en ik zijn toch van de partij!
Laatst bijgewerkt door Vernon op 26-03-12 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt
De modellen zijn echt top, ik heb er heel veel zin in! Ik moet ook nodig weer eens wat fotograferen, het blijft er telkens bij. Is alweer veel te lang geleden...