Wat een plannen allemaal zeg, helemaal leuk. Ik ben zo a-muzikaal als een washandje, dus dat wordt em niet. Maar tegen een foto met een mooi make upje zeg ik geen nee...zeker nu na al die kilo's wil ik wel es leuk op de foto Is er nog iets wat ik mee kan/moet nemen?? Behalve m'n foundation
Hmmm... da's handig om te weten Ibbel. Neem wel iets warms en een shirtje mee ofzo.
Jitske
Geplaatst: 22-07-11 22:18
Ik denk dat ik begin met een outfit en er dan nog 5 in de auto leg voor als het warm/koud/regenachtig/sneeuwstorm wordt.
Edit; en oh ja, misschien ook nog wel mn bikini Of hotpants met top werden het he?
Nadia
Oppermuts
Geplaatst: 22-07-11 22:18
Ik had een outfit, maar die moet ik even aanpassen. Maar als we binnen blijven, dan gok ik het wel met korte mouwtjes...voor de zekerheid neem ik wel een trui mee
Isolatie. Zit 2 dingen tegelijk te doen. Dat gaat niet Ben geen echte vrouw geloof ik
Prrrr
Geplaatst: 22-07-11 22:31
Ik kom wel weer op een mooi moment binnenvallen Meer dan genoeg isolatie ici... Ensemble lijkt me bijzonder, morgen. Ik hou het maar bij stem. Con te partiro kende ik ooit uit mijn hoofd. In het Italiaans. Was nog best lastig
Ibbel
Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-11 22:47
Bella heeft hier sinds vorig jaar nog een vestje liggen, dus die hoeft niets mee te nemen