Oh ja. Weet je, als we nu eens gewoon een pot maken, daar 55 euro afhalen voor Irma dan zijn we er toch?
Saskia
Geplaatst: 10-09-11 17:29
Pauline schreef:
Van mij ook hoor maar ik mag toch wel plagen. Pff.
Ik zei ook niks tegen/over jou
Ja, een pot moet er idd sowieso komen denk ik. Vrijdagavond boodschappen doen ervan..? Eh 50eu de man? Of meer...? 70? Hahaha, als we nou 55eu inleggen hoeft Irma niks in te leggen
Als ik de vrijdag kom betaal ik uiteraard ook wat mee!! Maar moet dus nog even kijken wat we hier kunnem missen en daar laat ik het vanaf hangen, of ik wel of niet kom
Ja want ook pottechnisch, laten we een bedrag per dag afspreken want het lijkt me niet eerlijk dat mensen die 1 dag komen, 2 dagen betalen enz. Of..wie komen er nu vrijdag? Laten we anders afspreken dat we voor vrijdag idd toch maar wat meenemen als soep de een brood de ander enz? En dan voor zaterdag shoppen voor hapjes en een pot maken?
Ja, dat is het handigste denk ik. De meesten zullen ook wel wat later komen vrijdag denk ik, dus misschien hebben we niet eens eten nodig, alleen hapjes?
blackpegasus
Geplaatst: 10-09-11 21:44
Ik heb net ook oppas geregeld voor vrijdag dus ik kom ook vrijdags al Al zal het zeker avond worden want die dag moet ik nog gewoon werken en de post doen.
Ik denk idd dat hapjes vrijdag genoeg moet zijn en dan zaterdagochtend boodschappen doen?
Saskia
Geplaatst: 10-09-11 21:46
Dat is een strak plan Plien Nou, ik denk dat we vrijdag wel wat willen eten nog Tenminste, ik denk niet dat ik ná het eten vertrek thuis Maar soep met brood is dan goed zat. Met wat ham en kaas ofzo? Gewoon simpel? Soep van boullion-uit-pot met wat soepgroenten? Of soep uit een pakje? Afbakbroodjes?