Als je je geroepen voelt, ben je altijd welkom!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Debbie schreef:en het was KK-KK-KOUD!!! Ik had les.. dus als je aan het rijden bent heb je het niet zo door... maar daarna!![]()
Net Kas z'n dekens nog even verwisseld. Paardje is kapot! Dood moe! Arm ding![]()
Ik zal ook eens even lekker mn bed in duiken met mn boekElektrische deken staat al aan
Jolienn schreef:Oké, vandaag zeg ik op een raar tijdstip goeiemorgen
Vannacht tot 3 uur wakker gelegen minstens, en toen telkens wakker omdat ik het of warm, of koud had. En had vanmorgen dikke oorpijn, dus me ziekgemeld voor vandaag.
Werd om 1 uur wakker gebeld door mn liefste vriendje, die me 2 uur eerder had gesmst en niets terug kreeg van meDie wilde even checken of alles wel goed was, de lieverd
Nu toch maar even aan de arbeid voor school, aangezien ik alles af wil hebben voor vrijdag, omdat ik dan een weekendje weg ga, en ik dan níet aan school wil
Jolienn schreef:Whaaa, ja! Maar ik zat wel op een grappig paard. Zo'n KWPN/tuiger achtig iets, die had Z2 gelopen. Alleen hij was traaag, en in het begin kreeg ik m echt niet omlaag, hihi. Maar in die les gingen we dus allemaal voor onszelf rijden, niet in een treintje, en wijken, en schouderbinnen enzo doen. Echt leuk! En toen ik m afgezadeld had, en ik nog ff langs die instructrice ging, bleek daat de eigenaresse de hele les had staan kijken!(Dat paard liep dan n paar x in de manege les mee.) En kreeg van haar complimenten dat ik m zo goed en leuk had gereden, hihi. (Heel stom, in middendraf liep dat beest veel fijner nagefelijk enzo dan in zn eigen tempo, dus heb flink zitten werken om m in een lekker tempo te laten lopen
)