mirandah schreef:mirandah
Je kan er nu wel op

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amable schreef:Kan het altijd aan haar vragen, maar weet niet of ze dat wil, tis tenslotte echt een hoop werkZat te denken dat ik haar wel kan vragen of ze d'r jurken uit wil lenen.
ezelvrouwtje schreef:Als je met de auto vanaf station Eindhoven komt....:
A58 richting Tilburg volgen, Tilburg Noord eraf (is afslag na Moergestel)......... dan als je afrit afkomt, doorvoegen naar links richting Oisterwijk, anders ga je industrieterrein tilburg noord op als je op de baan blijft)
dit is dus al N65, dan krijg je afslag Berkel Enschot, dan kruising met Udenhout(links) en Oisterwijk (rechts) die blijf je rechtdoor gaan.
De volgende is biezemortel (links... op tijd doorschuiven dus met trailer)........... en dan rest volgen.
Vanaf kant Kaatsheuvel...idd lijkt mij door Loon op Zand, net ff gekeken, zij hebben pas op maandag optocht, dus als het goed is, heb je daar geen last van.
WildWings schreef:Dat is voor mij helaas te ver omHihi ja dit wordt nog een verwarrende meeting, ik merk het al![]()
Monique, merci haha, maar ik vrees inderdaad dat dat nog een beetje om is hehe. Maar kan jij misschien bij Den Bosch me toevallig oppikken als ik lief kijk?*kijkt lief*
LisaDijk schreef:Eva, check het fotografen topic evenlaatste blz
20 minuten vind ik echt een pracht tijd! kan je lekker "rustig" aan fotograferen!
jaa we gaan zeker de volgende keer als dit allemaal goed gaat ook dit aantal modellen gebruiken!