Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pasamba schreef:Geen idee, ik denk dat ik dan word opgehaald ofzo? nog niet besproken.
Yannicke schreef:Wij hebben het al geroggeld. Hee Steef brengen jullie me helemaal naar Venlo of zal ik mijn ouders me op laten halen in Eindhoven als we terug zijn? Mijn ouders maakt het niks uit, als ze me bij jou ophalen gaan ze overdag wat shoppen ofzo in Eindhoven waarschijnlijk.
Debb schreef:als je wordt opgehaald, kan ik dan met jou mee terug rijden? Jullie moeten toch dezelfde kant op. Desnoods vraag ik of m'n vader me in wognum ophaalt, zodat jullie alleen maar even een paar meter van de snelweg af moeten.
Steef_ schreef:Yannicke schreef:Wij hebben het al geroggeld. Hee Steef brengen jullie me helemaal naar Venlo of zal ik mijn ouders me op laten halen in Eindhoven als we terug zijn? Mijn ouders maakt het niks uit, als ze me bij jou ophalen gaan ze overdag wat shoppen ofzo in Eindhoven waarschijnlijk.
Ik zal 't vanavond even navragen maar denk niet dat ze moeilijk gaan doen over jou even helemaal thuis afzetten hoor
3 DAGEN!!!!!!