Ik kan da best wel goed, maar heb 2 jaar geleden mijn rechterarm overbelast (de pees) en als ik ga bowlen, doet die na 10x smijten weer echt veel pijn en kan ik zelfs geen bowlingbal meer opheffen
amai, zo'n volwassen vrouwen hier allemaal bowlen met de goot toe ik voel mij gewoon totally nerdy als ik bowl, met die belachelijke schoenen 't bowlen zelf gaat ene keer wel, andere keer langs geen kanten
qua etentje was er een datum in februari ergens (tussen de 14de en de 20ste dacht ik ergens, 'k weet niet meer, die vrijdag ) en de 18de december gaan we naar de kerstmarkt in Gent eh?
Ik kan ook niet bowlen, en word dan mega-gefrustreerd en boos als iedereen anders dat wél kan
Dat is dus ook de reden waarom ik dat ECHT NIET graag doe
Gisteren nagevraagd, ik kan dus echt niet mee met jullie naar de Kerstmarkt, doeme hé, zit ik hier eerst de datums op te zoeken & voor te stellen om dan zelf niet mee te kunnen. Eikes, bowlen dus de 19e, mocht ik kunnen kiezen, k zou nog liever op die ijspiste gaan staan
T vrijspringen is dus op vrijdag 12/02 bij ons id piste, dus please, kunnen we de 19e februari gaan eten
't was 19e dat ik bedoelde voor te gaan eten weet niet meer of dat voor de rest ook ging? Heb zo'n vermoeden dat het voor Julie niet past of ging er niet iemand op reis ofzoiets... 'k weet het niet meer
We kunnen kerstmarkt ook een dagje uitstellen? Of toch naar die in Zaffelare gaan haha
Donderdag 18e is voor mij prima, zijn er niet die in examens/blok zitten & dan in problemen komen? K ga normaal al die donderdag met beste vriendin, we starten s middags al, dat wordt fijn
Ma echt, ge moet voor mij niet beginnen verleggen ze, vroeg of laat gaat t voor ieder van ons wel ne keer niet passen zeker, vooral ah tempo dat we nu ah afspreken zijn