Dan ben ik er om half 12 (voor de zekerheid ga ik half uur eerder weg, aangezien er 'werkzaamheden' zijn. Kan er niks over vinden op de site, maar hij geeft het wel aan...)
Het is ongeveer net zo duur geworden als snacken bij de patatkraam, maar wel veel minder klef. Stukken lekkerder Heb veel gevarieerde dingen gehaald, dus iedereen moet dit lusten
Ik heb gehaald: stokbrood, kruidenboter, sla, komkommer, tomaten, huzarensalade, aardappelsalade, zalm, worstjes, kipfiletreepjes, feta, ananas, mandarijntjes, asperges, mais/erwtjes en meloen.
Voor 25,- boodschappen gedaan. Dus afgerond komt dat op €4,15 per persoon. (dan reken ik 6 personen. Fenna zal maar een paar hapjes mee-eten neem ik aan.)
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Dat is een mooi bedrag Mireille en idd wat Fenna eet is altijd te verwaarlozen... als ze al wat eet *zucht* Dan haal ik geen patat enzo meer ik denk dat er zo voldoende variatie is?
Hmm dat probleem ken ik. Ik heb wel een flesje water in de koeling liggen die ik meeneem en dan zie ik wel of die nog te drinken is als we van de rit terugkomen. Op het paard meenemen zie ik niet zitten.
jodi
Geplaatst: 04-07-09 22:02
Prettige dag morgen!
Lontje
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!
Niet genoeg om er 1 mee te nemen maar ik heb een andere oplossing gevonden. Ik heb zakjes voor ijsblokjes, daar heb ik er een aantal van gevuld. dus die om een flesje en daar alufolie omheen dan moet het 't toch even volhouden denk ik? Heb alleen niet zoveel alufolie meer wel genoeg zakjes