Citaat:haha neeee ik klaag nietmet al dat vrouwelijk schoon!!! maar ik heb ook niet geklaagd toen we met 2-en waren.
hihi nee maar het was ook super gaaf met mij ADHD-fjordje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:haha neeee ik klaag nietmet al dat vrouwelijk schoon!!! maar ik heb ook niet geklaagd toen we met 2-en waren.
LiNdA1986 schreef:EL4a1990 schreef:volgens mij klaag jij niet zo snel franken ben jij best blij met zoown harem... haha
Haha geloof het ook!
Citaat:Op Zaterdag 29 maart gaan mee:
Frank's harem:
Djulita(Djulitaa)-Eigen paard- Roestelberg
Diandra (XxDiandraxX)- eigenpaard - roestelberg
Linda (LiNdA1986) - huurpaard - bij verzamelpunt of brug (net als vorige keer)
Desiree (Desiree_1993 - huurpaard - rijd Linda achterna als dat mag?(neem misschien vriendin mee, maximee@bokt)
Frank - eigen paard - vanaf van Bladel
Anouk (frankie's vrouw) - huurpaard - van Bladel
Julia (vriendin van Anouk) - huurpaard - van Bladel
Elvira (El4a1990) - eigenpaard - klinkaert (als je dat zo schrijft... ) (ik heb me er maar ff bij gezet al is het niet zeker dat ik mee ga)
frankiej schreef:ff omhoogschoppen....Citaat:Op Zaterdag 29 maart gaan mee:
Frank's harem:
Djulita(Djulitaa)-Eigen paard- Roestelberg
Diandra (XxDiandraxX)- eigenpaard - roestelberg
Linda (LiNdA1986) - huurpaard - bij verzamelpunt of brug (net als vorige keer)
Desiree (Desiree_1993 - huurpaard - rijd Linda achterna als dat mag?(neem misschien vriendin mee, maximee@bokt)
Frank - eigen paard - vanaf van Bladel
Anouk (frankie's vrouw) - huurpaard - van Bladel
Julia (vriendin van Anouk) - huurpaard - van Bladel
Sorriso schreef:Ik zou wel meekunnen, moet van 1800 tot ergens 's nachts werken.
Maar ik wacht nog even af...
EL4a1990 schreef:Zo zo, vandaag weer het nodige mee gemaakt...
ik ging paardrijden maar was vandaag alleen bij de paarden dus ik dacht als ik nou een rondje van een half uur doe kan ik meer paarden rijden. (dat is dan 2x het zelfde rondje van een kwartier)
dus elvira gaat heel leuk op pad met haar lievelings paard Ducky, Ik had een rondje gedaan en ging kei goed dus ik begin aan het 2e rondje en ge een stukje draven en galloperen toen ging ik linksaf en moest daarna weer links bij de 2e bocht naar links wouw ik gaan stappen maar mijn paardje verschoot van een vogel begint te galloperen en gaat in galop de bocht door maar er lag wat blubber dus paard schoof weg en we zijn met zijn 2en onderuit geschoven. paard was zo geschrokken dat ze bleef staan ik denk ooh dan pak ik haar dus ik loop heel rustig naar haar toe en toen ik nog 2 meter van haar vandaan was begon ze heel hard te bokken en gallopeerde naar huis. dus ik heb de eigenaar maar opgebeld en gezecht dat ik niks had en dat het paard zo thuis zou zijn. gelukkig heb ik alleen maar een beetje last van mijn arm. en paard had volgens mij ook niks.
zo ik moest het ff kwijt.
frankiej schreef:die tussenstop hoort erbij he. komende keer misschien bij de rustende jager aanlanden, daar kun je vrij beschut buiten zitten en toch dicht bij de paarden. wat versta je onder jong Malenka?