Marliesje schreef:Heb al geregeld dat mijn pa op maandag detrailer terug kan brengen Mars, das wel handig dnek ik.
maar ik moet razzle ook nog naar huis brengen toch?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marliesje schreef:Heb al geregeld dat mijn pa op maandag detrailer terug kan brengen Mars, das wel handig dnek ik.
tam20 schreef:Jaaa die komt zeker mee.. Die gaat gewoon lekker aan de longe en daar kan lekker mee getut worden
tam20 schreef:Vin zit nog niet in de verzekering, dus dat durfde baasje niet aan, aangezien zij altijd pech heeft.
Achteraf had ie sowieso niet meegekund, want Vin stond naast Shaan en Willie in het paddock, en Vin vond het nodig om even naar Willie uit te halen. Wat Vin vergat was dat er een draadje tussen zat en deze dus om der been heen sloeg. Ze zit nu aan de antibiotica en moet 5 dagen rust.
olijf schreef:Neem zowie zo emmers mee, makkelijk om ff af te sponzen en voer in klaar te zetten!
tam20 schreef:olijf schreef:Neem zowie zo emmers mee, makkelijk om ff af te sponzen en voer in klaar te zetten!
dat is waar, maar ik heb van die steun voer/drink bakken, die gebruik ik ook altijd in Almelo, maar dan weet ik dat ik die niet mee hoef te zeulen
tam20 schreef:oooh jaa.. ik stap altijd met een krukkie op, zijn die daar ook? of neemt iemand dit mee, of ben ik de enige die dit doet