Ja, ik zat al te denken aan kalotjes of knijpkraaltjes maar geen idee hoe die werken Volgende week fiets ik wel even langs de crea winkel en vraag ik wat info, als ze mooi worden kan je ze bij mij bestellen met het haar van je eigen pony!
Bedankt allemaal . Krista: Nog maar 15 , echt stom !! HAHA..
Heb een onwijs leuke dage gehad , Morgen van me verjaardagsgeld me leren rijlaarzen ophalen!! en verder cadeubonnen en geurtjes gekregen! en oja een heel leuk shirt en slippers van me zus ze vriend .
Ik ga nieuw hoofdstel kopen ben nu al op de 50 euro, dus ik zeg zo tegen m'n moeder ja als jij mij nou dat geld wat ik nog nodig heb voorschiet dan krijg je het later terug, en ze vond het ook nog goed ook hé!
heei iedereen, vandaag lekker gereden, ook door een soort vijver , die in de wei bij vosje ligt, jammer dat hij met de rit niet door de waterbak wou, want vandaag zat hij er tot zijn borst in ,
Het eikeltje, dat is vlakbij m'n oude leasepony!! Misschien kan ik met een andere pony van daar mee, maar denk het niet, allebei nog twee jonge pony's.. Ik kan alleen niet reageren in dat topic, weet iemand waarom en hoe ik dat kan veranderen?
hee .. heb vndaag ook samen met marlies door die vijver gereden.. die was me tog eens diep in het midden ik ging maar terug zat anders zelf ook nog half onderwater . haha maar was heel leuk.. tog marlies