Morgen nog maar 3 daagjes en dan ist zover

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dees_daan schreef:klaasjuhhh schreef:Ik red het niet, sorry en helaas.
Veel plezier allemaal, en ik wacht met smart op verslag+foto's!
wat red je niet?
littleroosie schreef:Zoals ik al eerder heb vermeld zou ik graag willen weten wie er een pony van mij wilde lenen. Ik moet dit even weten omdat ik met een probleem zit. Graag even een PM sturen.
dees_daan schreef:is idd te doenik weet niet of je rr daarvoor nog wil rijden? (morgen ofzo) ik ga riverna morgen nog wel even rijden
ben vandaag te moe, ga zo nog even pitten denk ik
rakkertje13 schreef:En ga je die meenemen??
Ik kan er ook wel 1 meenemenover cap heen
wel leuk mssn![]()
rood dekjeslinger om
![]()
hahaha
Kerstrit
Rrrr moet zondag niet te moe zijn haha
Ilegra schreef:Nou ik kan helaas niet komen met mijn lieve Ilegra.
Ik ben gisteren met haar naar de veearts geweest om foto's te laten maken en uit daaaruit is naar voren gekomen dat Ilegra Spat heeft.
Ik had dat totaal niet verwacht en toen ik dat hoorde had ik de tranen in de ogen staan.
Ilegra krijgt dus per direct volledige boxrust en spat beslag en als dit niet helpt en zij niet meer wil bewegen vanwege de pijn dan moet ik beslissen om haar te laten inslapen.
Hier wil ik nu nog niet aandenken omdat ze er nu niet veel last van heeft.
Mijn zusje komt wel en ik ga waarschijnlijk met haar mee.
Dus we komens samen met 1 paard.
rakkertje13 schreef:littleroosie schreef:Zoals ik al eerder heb vermeld zou ik graag willen weten wie er een pony van mij wilde lenen. Ik moet dit even weten omdat ik met een probleem zit. Graag even een PM sturen.
Ik zou er 1 lenen, of naja Nadine dan maar ben inmiddels voorzien van een fries van dees_daan![]()
![]()
Alvast bedankt iig dat het mocht!