Martine_R schreef:Doe maar allemaal wèl! Vind ik ook. Ik denk ook wel dat Marloes en Stefanie ook mee willen eten.
Weetje wat mijn mama trouwens voorstelde...Om de auto buiten de stad te parkeren en dan het laatste stuk de trein te nemen, omdat je niet kan parkeren in Amsterdam volgens haar.
Oke, dan had mama dus gelijk. Oeh, overmorgen. En morgen naar Marloes. Ik had trouwens uitgerekent met die ns site dat van Den Bosch naar Tilburg met de trein een kwartier is... En Tilburg Amsterdam was? 2 uur rijden? Dan moeten we dus iig om 8:30 in Tilburg zijn als ik heb goed heb.
Pas maar op, anders scheur ik mijn kleren weer, en stort ik me weer neer in as, net als vorige keer! alweer mijn mooie kleertjes eraan..
Ja. Oeh, ik ga straks maar vast wat inpakken haha. Ik ben echt zo iemand die een hoop dingen vergeet.
Oeeh gezellie!! Kan ik trouwens met iemand mobiele nummers uitwisselen? Voor als ik jullie niet kan vinden straks
*schopt vader achter pc vandaan*EN NOU BLIJF JE DE REST VAN DE AVOND BENEDEN ZITTEN!!!zo, ik was het even zat, de pc is weer even van mij ik wil ook mee pannekoeken eten