ik heb er ook zin in!!! Zal komende week even de vlaaien gaan bestellen, denk dat ik er 2 bestel. Uit 1 vlaai krijg ik max 12 stukken, ik bestel dan 2 verschillende: Dacht zelf aan abrikozen-linzevlaai en een appel-toeslag.... zijn mijn eigen favorieten, op de aardbeienvlaai na, maar die is errug prijzig.
Laura82
Geplaatst: 20-04-13 20:24
Heb ook al heel veel zin in al die lekkere dingen
rockwitch
Geplaatst: 20-04-13 20:24
Oooh aardbeienvlaai is zoo lekker, maar idd nu nog erg duur en de aardbeien zijn nog niet zo lekker. Wat is appel toeslag?
Ik ga begin van de week ook maar is op zoek naar Arnhemse meisjes.. Geen flauw idee of ik dat hier in de buurt kan krijgen of dat ik echt naar Arnhem moet hiervoor. Hoop het eigenlijk niet.
Ik was deze namiddag ook al aan het bedenken dat ik zaterdag niet mag vergeten naar de winkel te gaan . Pak ook een dekentje mee om Arne op te zetten, moet hij niet de hele tijd in de buggy zitten. Voorlopig heeft hij nog schrik van gras, hij durft het niet aan te raken met zijn handen, dus dat is wel handig . Dan gaat hij niet van het deken af...
Aan de mensen met al een baby: hoe doen jullie dat met voeding opwarmen? Want wij moeten hier tussen half 10 en 10 al vertrekken, en tegen dat we er zijn gaat arne zijn groentjes willen... Maar weet niet of daar iets mogelijkheid is tot opwarmen?
Is het niet een idee/mogelijkheid om gekookt water in een thermoskan mee te nemen??? Ik heb hier nog een nieuwe thermoskan staan, niet gebruikt. Wil best water koken en meenemen
ik neem ook een thermokan mee voor het hete water en ik neem ook een fles water mee om het erbij te doen! Zijn handig die kleine thermokan ik neem het ook altijd naar het zwembad mee op donderdag
Heeeeeeeeeeeeeel misschien kom ik wel, ligt er aan hoe ver we zaterdag komen! Mag ik van iemand een nummer dat ik even een berichtje kan doen als ik wel kom?
Marije, Marianne kan niet mee, dus ik heb alleen Meaghyn in de auto. Ik zou door de polder rijden, maar kan ook via Wolvega (geloof niet dat dat zoveel om is). Dus als je wilt carpoolen? Of ik zie je in H'veen of Joure ofzo. Scheelt iig al een stuk in de reiskosten.
Hahaha vandaag wordt het hem niet met de tuin, dus hoop vandeweek iets op te schieten en dan moeten we hopen voor mooi weer voor zaterdag! En als dat een beetje opschiet dan kan ik zondag wel En dan wil ik wel graag carpoolen Moet je maar even kijken of het heel erg om is, wij rijden vanaf Wolvega altijd de polder door! Maar ik kan ook naar Hveen of Joure komen hoor Wil je anders je nummer even pben? Dan laat ik het weten