Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat scheelt voor jou weer helemaal met de trein gaan.
of valt dat in de praktijk mee? quera schreef:Knoffer schreef:Jij zit altijd zo ver van je werk af, maar heb je dan nu die nieuwe baan?
En een woning die betaalt...?
Nee ik heb nog me oude job. Dat is als invaller. Normaal op vaste woningen. Maarrrrr...
Ik kreeg een belletje van de vrouw die mij indeeld dat de locatiemanager wilde dat ik daar inviel. Wist eerst niet eens waar halsteren lag![]()
Maar ik ga 27 nov een dienst meedraaien op " m'n nieuwe " werk. En als dat bevalt van beide kanten moet ik nog een competentietest doen. En daarna nog een sollicitatie![]()
Ik krijg voor deze woning meer betaald dan anderen. Waarom? Geen idee.
Daar ontstond ff m'n verwarring
Nou prima dan.
Als het iets later wordt of als je vertraging hebt geeft niet hoor, dan moet je me gewoon even een smsje sturen. Ik zal m'n telefoonnummer ff pben.
Hoelaat wilde je zondag trouwens vertrekken? (Moet namelijk even afspraken maken met de eigenaar van het bijrijdpaardje dat ik dan misschien zondag kan komen ipv zaterdag.. Maar dat hangt af van hoelaat ik weer thuis ben natuurlijk
)
Omdat ik dus nog naar mijn bijrijdpaardje wil.. Maar anders kan ik de terugreis eventueel wel samen plannen met iemand anders die ook niet te laat weg wil gaan en ongeveer dezelfde richting opgaat of mij op een station dropt (vrijwilligers?)
Woeps schreef:Ik ga mee, hopelijk sjoerd ook ( kan ik liften ) anders ff uitpuzzelen met de trein

Als het goed is is er draadloos internet... En ik zorg voor een tv en dvdspeler

Ik ben enorm fan van 's avonds stokbrood met saus/kruidenboter etc. eten
ShamalArabs schreef:NACHTKLEDIJ (aangezien er 2 mannen bij slapen

zo één die op EK/WK voetbaldagen gesloten is omdat ze dan zelf de wedstrijd willen kijken