Je krijgt het geld van mij ook binnenkort Sandra. denk dat ik saté mee neem voor de BBQ
oh en ik weet welke kleur mijn zadel gaat worden.
en de keuze is gevallen op......
*tromgeroffel*
zwart bedankt voor het meedenken. Heb gister nog met een papiertje met de 2 kleuren zadels bij mn paard staan kijken ( zelfs de boer dacht mee over de kleur ). Wil ook graag dat zadel en bontje niet de zelfde kleur hebben, dus zwart zadel met bruin bontje. blij dat ik daar uit ben haha
Silence
Hmn, had een bericht geplaatst maar is weg. hihi. Heb t ook overgemaakt. of nou ja, mn moeder vanwege mijn medische rekening voor Sjel. Hopen dat sjel weer beter is dan. Hij liep iig op 4 benen hetzij nog iets kreupel, en wilde zelfs draven hij mocht ook weer naar buiten, dus heerlijk liggen rollen.. deken zwart.
Nee geen idee nog, maar hij staat nu ook op flinke pijnstillers. Tot zaterdag, als ie op 4 benen blijft lopen is't goed, komt de hoefsmid over 2 weken iets bijveilen zodat ie hem beter neerzet Als ie wel weer op 3 benen gaat lopen, dan ga ik foto's laten maken..
Silence
Vergeten jullie je boodschapwensen niet door te geven Die van lianne staan op het lijstje.
Silence
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-12 17:53
Wilde vanmiddag met mam naar Roermond.... Geen goed plan. Complete chaos daar. Niet normaal.
Zijn toen maar even gaan kijken bij ons overnachtingsadres voor komend weekend. Ziet er geweldig uit Maar goed ook, want de TomTom plantte ons in een open veld tig km verderop in Duitsland neer. Nu konden we het dus even uitzoeken gelukkig. Hadden we anders mooi gestaan met de trailer..
aalstreep
Geplaatst: 07-06-12 21:34
prima toch open veld, alleen nog prik paaltjes en stroomdraad meenemen haha
Silence