Dank je! Net een serie van Indiena bewerkt. Ik was bang dat ik niet op 10 foto's zou komen, maar ze heeft het helemaal goed gemaakt met de rij- en bewegingsfoto's. Ik heb er zelfs nog een paar meer dan 10 gelukkig...
@Dreamdust: Mooie foto's en wordt nog moeilijk kiezen
NinaCharlie
Geplaatst: 13-06-12 16:23
Ik heb het momenteel heel erg druk met school, vooral deze twee a drie weken nog. Daarna heb ik eindelijk zomervakantie en dan kan ik eindelijk volop bewerken en plaatsen. Is helaas een beetje laat maar de foto's komen zeker weten!
NinaCharlie
Geplaatst: 13-06-12 19:18
Ik heb in ieder geval Frodo er proberen op te zetten, hij staakt bij 9 foto's. In totaal zijn het er 13 dus dat klopt niet helemaal, hier liep ik laatst ook tegenaan bij Frodo.
Ik zit onverwachts thuis (ontzettende pijn in mijn rug en de halve nacht heen en weer naar het toilet gelopen) dus ik hoop vanmiddag nog wat foto's te kunnen bewerken en te plaatsen.
Daisyree
Geplaatst: 14-06-12 17:00
Amber
Ik zet niet alles hier neer er staat ook een deel op de site.
Ik zit onverwachts thuis (ontzettende pijn in mijn rug en de halve nacht heen en weer naar het toilet gelopen) dus ik hoop vanmiddag nog wat foto's te kunnen bewerken en te plaatsen.
Oei ! Heel veel beterschap/sterkte dan maar
Daisyree
Geplaatst: 14-06-12 18:04
Tja is best zwaar hoor zo'n baby in je laten groeien. Ik heb sowieso al rugklachten, maar na zo'n doorhaalde nacht is het niet te doen. Ook had ik het idee dat mijn blaas vannacht als boksbal gebruikt is, want 9 van de 10 keer liep ik voor niets naar het toilet. Ach ja, het hoort erbij. Netjes om 8 uur de baas gebeld en daarna doorgeslapen tot 12.15 Dat is echt niets voor mij, zal het dus hard nodig hebben gehad.
Voor vandaag laat ik het hierbij. Zaterdag weer verder....