Snap ik wel, maar dan moet ik wel een opgeladen camera hebben, en aangezien ik gisteren ook de hele dag met mn camera in de weer ben geweest daarbij zou ik dan nu de trein moeten nemen van 9.07(als ik die al redden zou, maar dat lukt nooit want ik ben nog in pyjama en moet 20min fietsen) dan ben ik 2.15u onderweg om in bijv Breda te komen(even snel een station in de buurt gezocht) en zal ik er dus pas half 12 zijn. Er vanuitgaande dat ik die trein niet haal en dus een latere trein haal, zou ik alleen voor een middaggroep komen, stel ik kan terug mee met richard, kost het mij iig een enkeltje à 20,- en evt benzinekosten, anders kost het 39,- dagretour..
Ik en Irene zijn ook wer in de trein op weg naar Gouda (: Vond het super gezellig! (:
rhanasasja
Geplaatst: 05-05-12 18:12
Jep hier ook thuis, zal zo alvast wat leuke ardenner foto's plaatsen, gewoon met mijn compactcamera'tje gemaakt, maar vond ze zo waanzinnig! Was super leuk vandaag!
Fosco
Geplaatst: 05-05-12 18:12
Hallo ik ook weer thuis! Helaas de middag niet mee kunnen doen onverwachts omdat fem der sleutels vergeten was Maar heb de ochtend nog wel naar mijn zin gehad jammer van de regen..
Nog super bedankt dat ik mee kon rijden sanne! had niet verwacht zo onverwachts weg te zijn dus had nog wel even doei willen zeggen tegen iedereen maar helaas
scoobydoo
Geplaatst: 05-05-12 18:16
Ik vond het erg leuk. ben benieuwd naar de fotos. hopelijk ook genoeg met oortjes naar voren sorry dat we niet meer gereden hebben.