Haha, leuk gedaan! Inmiddels vind ik de mijne wel wat veranderd dan die foto ohz (in positieve zin) En fotogeniek is íe wel, wij hebben er zin in!
Vriendin en ik blijven liefst wel 's middags samen. Met een schimmel kan ze die tidj 's morgens nog wel erg goed gebruiken om hem goed voor de dag te laten komen
Foto die bij mij staat is van de dochter van die van mij ze lijken wel sprekend op elkaar daar niet van maar het is niet hetzelfde paard. Ik plaats nog wel wat recente foto's in mijn profiel edit: gedaan!
haha Fairytail vond het ook al lastig zoeken naar een goede foto Bedankt voor het aanpassen
Anoniem
Geplaatst: 30-06-12 15:46
Ziet er goed uit! Heb er veel zin in
Vriendin van mij wil heelheel graag mee. Dus xGoldenhero kan toegevoegd worden als fotograaf. Dan zouden we op 8 zitten + Vealosz, weet alleen niet of die de hele dag kan ivm. haar paard? En kan ik haar doorgeven dat ze mee mag?
Hopelijk hebben we straks mooi weer! We hebben genoeg fotografen en genoeg modellen!
In de middag is het drukker als in de morgen, 4 modellen in de ochtend - 7 Modellen in de middag!!
Scoobydoo, is het voor jou niet net zo handig als je allebei de paarden in de ochtend mee neemt? Dan hoef je niet twee keer te komen en hebben we een evenwichtigere verhouding van de dag. Wel iemand regelen die een van je modellen kan vast houden
Vealosz, kijk maar wat je wil, als je foto's wil maken is goed maar het is niet perse nodig. ivm je paard
Anoniem
Geplaatst: 01-07-12 11:24
Ik ga haar zo toevoegen! Als Scoobydoo beide paarden s'morgens wil meenemen wil mijn moeder evt. een van beide wel vasthouden. Mits het geen wild paard is haha.
Het ligt eraan wat handig is, denk ik wel wat overzichtelijker regelen met stand/ en rijfoto's en fotograven die graag samen foto's maken idd. Maar ik ben verder nooit echt bij zo'n meeting geweest, dus spreek niet uit ervaring ofzo
JulietteFoto
Geplaatst: 07-07-12 00:18
Vealosz schreef:
Ik meld me af als model, wel wil ik als fotograaf komen.
leuk dat je ook gaat als fotograaf, reizen we nog samen? en hoe wou je het doen? xx
Verder kunnen we afspreken dat we ieder dagdeel met iemand anders fotograferen? Een echt rooster maken van wie bij wie wanneer vindt ik persoonlijk niet nodig. Heb al diverse meetings gedaan en is altijd zonder. Ging prima!
Ik hoop dat het weer wel een beetje mee werkt. Zie op verschillende website's dat het gaat regenen het weekend. Maarja in een week kan er nog veel veranderen .