En ik moet ook nog even zien of het lukt, weet zondag hoop ik meer. Ander dingetje wat eventueel nog 'tegen kan zitten' wbt de meeting dan... tegen die tijd moet mn zus ook bevallen, maar dat valt natuurlijk niet te plannen. (Al wil zij het perse niet op 1 april hebben ) Wat is wijsheid? Ik vind het ook zo onhandig om een dag voor de meeting te moeten afzeggen als ze wel toevallig moet bevallen dan.
Voor Champie nog niet, maar we hebben nu al 2 arabieren dus 1 erbij word een beetje te veel
Faline
Geplaatst: 19-03-12 21:17
Ja is idd balen. Had een dagje uit gepland met vriendinnen en er moest nog gekozen worden tussen de zaterdag of de zondag dat weekend, dus dat sowieso vrij gehouden.. Nou ja en dan moet je dus zoiets definitief gaan plannen, das ook leuk, dus ik tig keer heen en weer bellen, want we zouden het gister al besloten hebben, maar dat mislukte dus ook. Was er echt eentje die niet op zaterdag kon (of wilde ), liep ook nog heel de tijd te twijfelen en uitstellen. Maar ja, uiteindelijk is het wel de zondag geworden. En dan zul je zien dat het ze straks toch allemaal zaterdag beter uit komt... dan doe ik ze wat hoor. (Verder zijn ze wel lief hoor, anders zouden we niet zoiets plannen maar soms )
Calimero_
Geplaatst: 19-03-12 23:07
LisaDijk schreef:
Calimero_ schreef:
Is er al een vervanger?
Voor Champie nog niet, maar we hebben nu al 2 arabieren dus 1 erbij word een beetje te veel
Ah jammer! Had nog wel een paar mooie laatste foto's van Belarus willen hebben (weet dat ik eigenlijk niet zo mag denken, haha)
Ik heb een paard wat spectaculair is op een andere manier, die steigert de hele boel bij elkaar En hoog!
Movement
Geplaatst: 20-03-12 08:08
Misschien kan cajal wel mee. Moet ik alleen even de eigenares vragen. Maar dan kan ik niet mee als fotograaf. Hij is nog jong en ongeduldig maar wel super lief en heeft best aparte kleuren.
MerelBormans
Geplaatst: 20-03-12 09:37
Aaaw, wat ontzettend jammer dat champs niet mee gaat . Dat was een van de paarden die ik nog wel heel graag op de foto wilde zetten...