We zijn als groep daarheen gegaan, en betalen dus ook als groep de benzinekosten en het parkeergeld. Omdat Marie niks aan benzine hoeft te betalen, vallen de benzinekosten van die auto dus weg. Waardoor de parkeerkosten van 3 auto's + benzinekosten van 2 auto's overblijven.
Marie's voorstel was zelf om het zo te doen, omdat je anders onderscheid krijgt tussen de auto's. Nu moet iedereen (als groep) hetzelfde betalen. De rijders, iedereen betaald €6,25.
Het had dus net zo goed kunnen zijn dat we wel benzinekosten aan Marie hadden moeten betalen, dan was het bedrag p.p. hoger geweest, maar dan hadden we ook als groep betaald. Omdat jij nu bij Marie in de auto hebt gezeten klinkt het misschien raar dat je dan moet betalen, maar als je het als groepsgeheel kijkt is het eigenlijk heel logisch
Marie: ik denk er hetzelfde over hoor! Misschien kunnen we naar outdoor gelderland? Of naar iets (ik weetniet meer hoe het heet) in Babberich (het weekend van 17 april)
Pivanti
Geplaatst: 23-03-11 21:57
Of naar de bios Wil naar Gooische vrouwen nog Maar wokken is ook leuk! Walibi ofzo is ook leuk, maar idd met een grote groep wel lastiger Krijg je toch dat iedereen in kleine groepjes gaat lopen.
Tentenkamp vind ik persoonlijk de moeite niet om helemaal naar toe te gaan Is helemaal in Rotterdam en is heel klein eigenlijk (paar tentjes) en vaak ook zooi Moet net iets tussen zitten zeg maar. Echt niet vergelijkbaar met Equitana