Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amable schreef:Ik wil wel een jurk aantrekken en op je mooie Friese parel gaan zittenMaareh, ik heb wel nog een jurk, wel geen bruine, maar is misschien ook wel leuk. Of misschien is het wel leuk om een model in mooie jurk erbij te regelen, kan ook heel leuk zijnKrijg al allemaal leuk ideeën hahaha
Had ergens topic teruggevonden dat een stalgenootje van jou met jurken aan op Jauke zat. Wat een geweldige foto's waren dat zeg
MoonWencke schreef:Amable schreef:Ik wil wel een jurk aantrekken en op je mooie Friese parel gaan zittenMaareh, ik heb wel nog een jurk, wel geen bruine, maar is misschien ook wel leuk. Of misschien is het wel leuk om een model in mooie jurk erbij te regelen, kan ook heel leuk zijnKrijg al allemaal leuk ideeën hahaha
Had ergens topic teruggevonden dat een stalgenootje van jou met jurken aan op Jauke zat. Wat een geweldige foto's waren dat zeg

Maar dan vind ik het prima. Steigeren doet hij nauwelijks als ik erop zit, althans, het is geen steigeren te noemen
Ben momenteel meer met de levade bezig, dat werkt beter
Maar als ik ervoor sta kan hij heel best omhoog en dan is het leuk als er iemand opzit
Dit is een ander stalgenootje, zonder mooie jurk, maar het effect zo is toch best gaaf? http://84.107.128.65/gallery2/d/219627-1/DSC_4938.JPG

), deze weg blijf je volgen.
Sowieso gaat de tomtom mee, anders denk ik dat ik er niet ga komen

vind de Jurken van Amable wel het mooiste, vooral die zwarte met lichblauw
Is even weer wat anders, geeft wat 'pit' aan de foto!

) kan met mij meerijden vanaf Nijkerk of Amersfoort, moet je dan even laten weten..! frankiej schreef:Ik zal toch ook naar het station van Eindhoven moeten rijden en vanaf daar naar Tilburg zien te komen, om vanaf daar haar routebeschrijving op te kunnen volgenzou ik niet doen, want die stuurt je gegarandeerd een andere route dan ezelsvr. hier omschrijft.

En bedankt voor de routebeschrijving Ezelvrouwtje