Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amable schreef:Ik wil wel een jurk aantrekken en op je mooie Friese parel gaan zittenMaareh, ik heb wel nog een jurk, wel geen bruine, maar is misschien ook wel leuk. Of misschien is het wel leuk om een model in mooie jurk erbij te regelen, kan ook heel leuk zijnKrijg al allemaal leuk ideeën hahaha
MoonWencke schreef:Amable schreef:Ik wil wel een jurk aantrekken en op je mooie Friese parel gaan zittenMaareh, ik heb wel nog een jurk, wel geen bruine, maar is misschien ook wel leuk. Of misschien is het wel leuk om een model in mooie jurk erbij te regelen, kan ook heel leuk zijnKrijg al allemaal leuk ideeën hahaha
Had ergens topic teruggevonden dat een stalgenootje van jou met jurken aan op Jauke zat. Wat een geweldige foto's waren dat zeg
frankiej schreef:Ik zal toch ook naar het station van Eindhoven moeten rijden en vanaf daar naar Tilburg zien te komen, om vanaf daar haar routebeschrijving op te kunnen volgenzou ik niet doen, want die stuurt je gegarandeerd een andere route dan ezelsvr. hier omschrijft.