Meeting Loonse en Drunense Duinen: Fotografen en Modellen II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 21:01

geeft niet hoor :P

ezelvrouwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:01

@allemaal, wat een geweldige foto's zie ik hier links en rechts voorbij komen...
als iemand een x 2 langoren voor zijn lens wil............ laat maar weten :+

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:05

Amable schreef:
Maareh, ik heb wel nog een jurk, wel geen bruine, maar is misschien ook wel leuk. Of misschien is het wel leuk om een model in mooie jurk erbij te regelen, kan ook heel leuk zijn :j Krijg al allemaal leuk ideeën hahaha
Ik wil wel een jurk aantrekken en op je mooie Friese parel gaan zitten :)) Had ergens topic teruggevonden dat een stalgenootje van jou met jurken aan op Jauke zat. Wat een geweldige foto's waren dat zeg :oo

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 21:09

MoonWencke schreef:
Amable schreef:
Maareh, ik heb wel nog een jurk, wel geen bruine, maar is misschien ook wel leuk. Of misschien is het wel leuk om een model in mooie jurk erbij te regelen, kan ook heel leuk zijn :j Krijg al allemaal leuk ideeën hahaha
Ik wil wel een jurk aantrekken en op je mooie Friese parel gaan zitten :)) Had ergens topic teruggevonden dat een stalgenootje van jou met jurken aan op Jauke zat. Wat een geweldige foto's waren dat zeg :oo

Oeehh idd erg gaaf :j

[ITP] Jauke met model Joanne door PhotoVie!

Amable

Re: Meeting Loonse en Drunense Duinen: Fotografen en Modellen II

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:17

Heb je een goeie jurk? Moet wel echt lekker wijdt zijn :j Maar dan vind ik het prima. Steigeren doet hij nauwelijks als ik erop zit, althans, het is geen steigeren te noemen :+ Ben momenteel meer met de levade bezig, dat werkt beter :) Maar als ik ervoor sta kan hij heel best omhoog en dan is het leuk als er iemand opzit :j Dit is een ander stalgenootje, zonder mooie jurk, maar het effect zo is toch best gaaf? http://84.107.128.65/gallery2/d/219627-1/DSC_4938.JPG

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-11 21:19

Wat is het toch een prachtige fries zeg wouw!
Ik zelf heb geen grote jurk, maar als iemand hem heeft altijd leuk om mee te nemen! :)

ukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:25

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:27

Ik heb een paarse cape? Die mag iemand wel lenen :)
Afbeelding

ezelvrouwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:31

Dames, modellen en fotomakers....:

Let op hieronder volgt de route, zodat jullie zowel heen als terug de dorpen en carnaval en carnavalswagens ontlopen en rustig naar bosch en duin kunnen EN weer naar huis kunnen:... probeer de dorpen te mijden!!!

Jullie komen allemaal via de N65 ... hier pak je niet de afslag Udenhout maar de afslag
BIEZEMORTEL deze landweg blijf je volgen (rechter kan zie je een grote plas, is een natuurreservaat) tot aan het spoor
-Spoor OVERSTEKEN
-alsmaar rechtdoor blijven rijden.............. totdat je niet verder kunt en voor je neus restaurant "de rustende jager" opduikt, je kunt niet anders dan LINKS afslaan... ook dit is een mooie landweg, rechts van je dus de Duinen..
Deze weg blijf je volgen, als je fjorden ziet staan, klopt, hier zit Rien Peijnenburg aan de linker kant ...(voor de fjordenhouders :D ), deze weg blijf je volgen.
Je krijgt een scherpe bocht naar links, daar zit een camping... je volgt de weg gewoon door, totdat je op een T-splitsing komt... hier ga je RECHTS.......... en dan zie je
Restaurant Bosch en Duin, parkeren kun je links...........rij op dit parkeerterrein zo ver mogelijk naar achteren, daar heb je meer ruimte voor je trailer.

Terugweg dus hetzelfde rijden: Bosch en duin vertrekken, eerste mogelijkheid links, je volgt de weg (komt langs de camping, fjordenhouderij) en dan zie je weer Rustende jager........... hier ga je rechts..........blijft weg volgen tot aan het spoor, spoor over, rechtdoor blijven rijden........en je bent weer op N65.
Links richting Den Bosch, rechts richting Breda/Eindhoven.

Zo omzeil je de dorpen (allemaal landwegen...) en de carnavalsvierders.

Vragen? PB

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:35

@ezelvrouwtje; (toch even een post hier) ik kom via Tilburg, is het dan anders? Ik zie namelijk zo snel op een routeplanner niet staan dat ik een afslag Udenhout moet nemen ;)

@Daniëlle; helaas geen mooie wijduitlopende jurk liggen hier, maar ik wil wel kijken of ik wat kan regelen, dan heb ik er zelf ook nog altijd iets aan met Wencke *D

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:37

Het is jammer dat Flame niet echt goed VD kan anders had ik me zwarte riddercape meegenomen! :D

ezelvrouwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:41

@Moonwencken:

Vanuit Mierlo volg jij A58 (Best, Oirschot, Moergestel), je gaat er bij Tilburg Noord af, je voegt links in richting Oisterwijk (LET OP 2 BANEN NAAR LINKS VOEGEN, anders rijd je industrieterrein op van tilburg noord)
dit is de N65, je rijd langs afslag Berkel Enschot, afslag udenhout...AFSLAG BIEZEMORTEL... (en zie rest van mijn vorige uitleg)

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 21:52

Oke, ik zal het onthouden :) Sowieso gaat de tomtom mee, anders denk ik dat ik er niet ga komen ;)

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:23

zou ik niet doen, want die stuurt je gegarandeerd een andere route dan ezelsvr. hier omschrijft. een aanvulling: de weg van rustende jager naar bos en duin is gesloten behalve bestemmingsverkeer. gewoon inrijden!
enne voor degenen zoals ik die over kaatsheuvel of loon op zand komen: dwars door loon op zand, als je eerst naar de n65 moet, moet je wel een heel eind omrijden. weet alleen niet hoe het daar zit met optocht
Laatst bijgewerkt door frankiej op 06-01-11 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:25

Gaan we 't over jurken hebben? :)) Ik heb wel iets, echt zelf in elkaar gemaakt..... :=

Afbeelding Afbeelding

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:27

Wauwww, wat een gave ideeen zeg! Super tof lijkt me dat om zoiets op de foto te zetten! :D

En die paarse cape is ook echt geweldig mooi!

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:28

Persoonlijk vind ik de paarse cape niks... :o vind de Jurken van Amable wel het mooiste, vooral die zwarte met lichblauw :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:34

Ik vind die cape wel stoer haha :D Is even weer wat anders, geeft wat 'pit' aan de foto! :)

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:35

Ezelvrouwtje: Thanks! Heb het even opgeslagen. Ik volg de tomtom tot de n65 (heb al gekeken maar daar stuurt ie me ook heen) en daar gooi ik 'm dan uit en gebruik ik jou routebeschrijving.

Vind het idee met de jurk wel erg gaaf :j
En dat meisje uit Harderwijk (naam kwijt :o ) kan met mij meerijden vanaf Nijkerk of Amersfoort, moet je dan even laten weten..!

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:36

Even snel bijgelezen :).
Wat een mooie jurken zie ik voorbij komen!
Lisa ik kan die pagina om een foto te plaatsen niet openen!

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:42

frankiej schreef:
zou ik niet doen, want die stuurt je gegarandeerd een andere route dan ezelsvr. hier omschrijft.
Ik zal toch ook naar het station van Eindhoven moeten rijden en vanaf daar naar Tilburg zien te komen, om vanaf daar haar routebeschrijving op te kunnen volgen ;)

Daniëlle, Joanne had haar jurken toch zelf gemaakt? Of was dat alleen die rode? Misschien dat ze er in opdracht wel eentje wil/kan maken :o

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:48

Wat een gaaf tuig en gave jurken! :D En bedankt voor de routebeschrijving Ezelvrouwtje :)

Kan iedereen die nog niet op het afgeschermde deel kan komen even z''n gebruikersnaam die je op het boktfotografenmeetingforum hebt hier neerzetten? Dan voeg ik je toe aan de groep, dan kan je er wel bij. :)

[edit] Wellicht voor de liefhebber die nog een volle spaarpot heeft om te legen.. http://dieren.marktplaats.nl/paarden-en ... ind=1&fs=1
Laatst bijgewerkt door Marlinda op 06-01-11 22:50, in het totaal 2 keer bewerkt

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:49

mirandah

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:49

Kan het altijd aan haar vragen, maar weet niet of ze dat wil, tis tenslotte echt een hoop werk :j Zat te denken dat ik haar wel kan vragen of ze d'r jurken uit wil lenen.

ezelvrouwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 22:50

Als je met de auto vanaf station Eindhoven komt....:

A58 richting Tilburg volgen, Tilburg Noord eraf (is afslag na Moergestel)......... dan als je afrit afkomt, doorvoegen naar links richting Oisterwijk, anders ga je industrieterrein tilburg noord op als je op de baan blijft)
dit is dus al N65, dan krijg je afslag Berkel Enschot, dan kruising met Udenhout(links) en Oisterwijk (rechts) die blijf je rechtdoor gaan.
De volgende is biezemortel (links... op tijd doorschuiven dus met trailer)........... en dan rest volgen.

Vanaf kant Kaatsheuvel...idd lijkt mij door Loon op Zand, net ff gekeken, zij hebben pas op maandag optocht, dus als het goed is, heb je daar geen last van.