Ik gaaa. (denk ik)Wat gaan we eigenlijk daar doen? Enya, een dagje school missen is zeker geen optie hahaha?
Ik denk niet dat ik kan geen geld want jullie gaan winkelen?Ik kan de trein niet eens betalen en me moeder kan me niet brengen vanwege de verhuizing.Jammer.. Als jullie een keertje naar Utrecht komen kan ik wel!
ik ook niet, het is DECEMBER, dus dan is het feestmaand en zelfs met mijn salaris kom ik dan niet uit..
ik kan niet mee ik kan gen vrij vragen want dat mag niet van me moeder en ik wil het risico niet lopen dat ik weer eens een leraar tege kom
Laraax schreef:okevul je naam in als je meegaat de 20ste naar amsterdam;- lara- Anina (had al met soof afgesproken)
Meiden, ik ga helaas niet mee sorry. Ik heb helemaal geen geld ervoor heb ik net even bekeken. Echt sorry!
Gina schreef:Meiden, ik ga helaas niet mee sorry. Ik heb helemaal geen geld ervoor heb ik net even bekeken. Echt sorry!Jammer, maar anders ga je de keer erna mee
Sanneee_ schreef:Ik heb het bekeken, ik kan er wel komen en weer gaan, alleen dan ben ik blut. Haha dan ga je mee voor de gezelligheid, is ook prima toch?
__nina schreef:Sanneee_ schreef:Ik heb het bekeken, ik kan er wel komen en weer gaan, alleen dan ben ik blut. Haha dan ga je mee voor de gezelligheid, is ook prima toch?jaa, het punt is alleen dan ben ik dus de rest van de vakantie blut... Dus ik kan niet naar de film of iets leuks doen etc. Dus ik moet even kijken..
Citaat:jaa, het punt is alleen dan ben ik dus de rest van de vakantie blut... Dus ik kan niet naar de film of iets leuks doen etc. Dus ik moet even kijken..Mmmm, daar heb je wel gelijk in ja. Moet je maar even denken wat je wilt