ilona21 schreef:ik ben volgens mij een trainingsbroek vergeten.. bruin met witte strepen... leuke trainingsbroek hoor... nestle schreef:oordopjes zijn van mij Jij woont vlakbij, dat maakt het nog redelijk makkelijkDvd en slabak enzo ook geen probleem, Bente zie ik vast weer relatief snel Maatbeker had ik nog niet eens gezien... toch eens gaan afwassen zo...
Bon_Bon schreef:Heb in juni het huis 2 weken voor me eigen alleen :pu are all welcome :pwaar woon je, want naast haarlem is niet verweg voor mij die foto
@vikkikom ze ooit wel een keer uit school halen ofzo maar het heeft geen haast heb nog 4 paar oordopjes jipie! de kruipfoto van bente!het was toch het leukst om er naast te lopen
En oh, Nessie ( ) als je je oordopjes erg mist... ik ben sowieso dagelijks op Wennekers... en in het weekend kom ik geloof ik wel door Amstelveen... *Edit: zie net dat het niet perse haast heeft
Heel hard de muziek aanzetten .Nee da's flauw..... ach, als iedereen zijn spulletjes toch nog moet ophalen......
hahaha ja er staan al vele op het programma en manu kon dit topic wel meelezen en ze wil ook een 2de meeting
ja ze kon dit wel outgelogt meelezenik quote manu xDCitaat:Nou dan ga ik zeker blijven slapen! Dan zal ik jullie mijn ware aard eens laten zien!
ik ben nu dus een doorspreker xDquotes zijn van manu xD Citaat:En zeg maar tegen Marlies dat ze me niet meer herkent als ik los kom.. Als mijn vrienden me gister hadden gezien.. Menn.. Dan hadden ze het nooit geloofd!