ohw okj!! nou dan kenne we nog wel ff doorgaan!!btw we moeten ff kijken of we gelijk vanuit hoorn over haarlem naar a'dam kunnen,,schijnt nogal gezeik te zijn om met de bus vanaf zaandam te moeten enzo..
#%()$%)(#$_) lees net dat ze vanaf zaandam- a'dam sloterdijk,a'dam sloterdijk-a'dam centraal en haarlem- a'dam centraal werkzaamheden hebben!Dus het blijft @$)(#)@_)#@%(*% om in a'dam te komen!
Vind het wel jammer dat ze juist dit weekend aan het spoor moeten werken! Ik wil denk k Zaterdag nog eventjes naar Lush toe! Eventjes kijken of ik nog wat zeepjes kan kopen en een gezicht masker!
Ik heb evt voor iedereen een telefoonlijst!!Zal iedereen proberen te pb'en!Mis alleen Jill dr nummer, maar we hebben verder ook niks meer van dr gehoord
Eef gaat ook mee en die reis samen met amy. Die gaan met de bus, en dat is dezelfde bus die ik ook neem. Maar ik wil vanmiddag ff mobiel halen.
Als je bij Hoorn opstapt met de trein naar Zaandam.. Daar kan je over stappen in een bus (= gratis) Die bus brengt je dan naar A'dam centraal