zoals jullie al weten kan ik niet meer mee want dat weekend heeft mijn moeder net een weekend weg gepland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nobillity schreef:HEb ff een vraagje.
Hebben jullie een kar op de zondag?
biancailona schreef:Leuk nieuws ivm zaterdagrit, we maken de lunchstop bij manege eersel. Enige nadeel is we kunnen de paarden niet op stal zetten, ze hebben namelijk een koeienshow gebeuren, westernriding zeg maar.
Dus dan houden we de paarden vast, eventueel vast te zetten aan een paal buiten. Dus een aantal van ons gaan de kantine in om te bestellen.
Verder kunnen we in de buitenbak galoperen. Het zal overigens ook druk zijn met andere paarden en trailers ivm het showgebeuren. Dus laten we daar wel rekening mee houden.
we zijn namelijk te gast
Hilde_q schreef:normaal niet neeEn waarom geen goed plan we zijn er vorig jaar ook langs gereden
je hoeft er niet bij in de buurt te komen he meis
WiskyBokjes schreef:nee dan ist goedWant als ze buitenstaan en we komen er langs gaan ze eigenlijk altijd rennen als wisky langs komt
Silence schreef:Ik schaam me werkelijk waar kapot![]()
![]()
![]()
![]()
Kan niet mee op zaterdag.
Een tijdje geleden kon je je via ROS magazine opgeven voor een clinic bij Klaus Ferdinand Hempfling.
En nu zijn Silence en ik dus uitgekozen hoorde ik gisteren.
En dat duurt een hele dag en is precies op zaterdag 26 april.
biancailona schreef:op de zaterdag rit, wordt er gegallopeerd in de bak bij de manege en niet tijdens de route zelf.
De rit zelf doen we veel in stap. Op bepaalde stukken ivm de afstand in draf. Maar hoofdzakelijk stap.![]()
op de zondag rit, wordt er gegallopeerd bij het ven, door degene die willen, de andere wachten bij het ven. Tijdens de rit wordt hoofdzakelijk gestapt.
Maar let op hoofdzakelijk stap.
Naaltje schreef:biancailona schreef:op de zaterdag rit, wordt er gegallopeerd in de bak bij de manege en niet tijdens de route zelf.
De rit zelf doen we veel in stap. Op bepaalde stukken ivm de afstand in draf. Maar hoofdzakelijk stap.![]()
op de zondag rit, wordt er gegallopeerd bij het ven, door degene die willen, de andere wachten bij het ven. Tijdens de rit wordt hoofdzakelijk gestapt.
Maar let op hoofdzakelijk stap.
dan maar geen galop, ik ga zwemmen hoorss!!!*stuitert nu al*
@silence; he.. jammer..