patsur schreef:je paard word dan geschoten een laten ze leegbloeden (?) bij het slachthuis en vervolgens opgehaald door rendac.
Ja dat wist ik niet eens dat die optie er is!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patsur schreef:je paard word dan geschoten een laten ze leegbloeden (?) bij het slachthuis en vervolgens opgehaald door rendac.
cissie schreef:ElCamino schreef:even iets anders: wat als je vervelende pb krijgt van een lezer die het niet met je eens is ???
Jeetje dat is idioot, een moddie effe waarschuwen misschien!
ElCamino schreef:@Cissie: Ja, die optie is er....
Evenals dat ze hem thuis mogen schieten.
Dacht dat dat niet meer kon maar Jan doet dat als mensen dat willen.
Heb je een verklaring van de DA nodig, ze schieten het paard, laten leegbloeden en nemen hem dan mee met de trailer.
Had hij nog een mooi verhaal over trouwens...
Dat kan dus ook nog.
Als je niet wilt of kunt transporteren ( bang paard, niet te laden etc etc), iets tegen het slachthuis hebt of niet wilt inslapen maar wel thuis wilt afmaken.
Jan maakt deze afspraken ook.
Mimoso schreef:Ik heb dit topic steeds even kunnen bekijken (heb thuis geen internet, dus even tussen de werkzaamheden door op het werk), maar ik vroeg me af of het altijd goed gaat. Is het paard ten alle tijden op slag dood?
JoyCiej007 schreef:Naam: excursie
Wachtwoord: nijkerk[/b]
En dan inloggen op de manier zoals ik hier voor heb beschreven, dan lukt het wél.
verography schreef:haha thnx. alleen wat voor ontsteking is de vraag. Belgen hebben namelijk een bepaalde ziekt. Iets met Chronische Lyfoedeem aandoening. Ik wil graag weten of dit het was.