mirjamalvaro schreef:Zij alle filmpjes eigenlijk goed aangekomen(aleen die van Ubidor en U2 laten nog even op zich wachten
)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirjamalvaro schreef:Zij alle filmpjes eigenlijk goed aangekomen(aleen die van Ubidor en U2 laten nog even op zich wachten
)
mirjamalvaro schreef:sorry sorry sorryMorgen komt die als het goed is
YoJcE schreef:vast niet onze U2.haha ik kreeg toenstraks al op mn donder.
ik kwam jose van haaren tegen, die heeft unesco altijd gereden voordat mischa erop reed, en ze heeft upon, vince, victor, en u2 ook tijden gereden en whizy zadelmak gemaakt. maar ze was dus 'boos' dat ik niet gezegt had dat die dag was want anders was ze ook zeker van de partij geweest![]()
ze vond het zeker een leuk initiatief!! dus ik ben bang dat er volgend jaar het dubbele aantal mensen komen
YoJcE schreef:nee dat niet, er bestaat nog een u2
YoJcE schreef:haha ik kreeg toenstraks al op mn donder.
ik kwam jose van haaren tegen, die heeft unesco altijd gereden voordat mischa erop reed, en ze heeft upon, vince, victor, en u2 ook tijden gereden en whizy zadelmak gemaakt. maar ze was dus 'boos' dat ik niet gezegt had dat die dag was want anders was ze ook zeker van de partij geweest![]()
ze vond het zeker een leuk initiatief!! dus ik ben bang dat er volgend jaar het dubbele aantal mensen komen
Urielle schreef:Maar het is niet eens zeker dat het volgend jaar weer is hoor, misschien ook over twee jaar ofzo pas. Maar de bedoeling was om dat weer met dezelfde groep te doen om te zien hoe ze geevolueerd waren in de tussentijd, dus we hebben lekker toch voorrang
mirjamalvaro schreef:
Kleinuh_Sjam schreef:Tja hoef niet dezelfde groep![]()
Kan ook de andere oo laten zien